Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia Kick Off

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Natalia Kick Off

Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
    en hoe herken ik jou? een rode roos in het knoopsgat?

Nee, een dagverse versie van 'The financial Times' onder mijn arm
    Er staat 'Concertpix' op mijn Looweprootje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
      Aha, daar ga je mij wss binnenkort wel vinden Evanecense of hoe schrijft het ook en Deep Purple enz.

Dus mss tot binnenkort
      X-Jan-X naar de Lotto vanavond, en Jonez ook al.. het wordt daar druk in de pit! Tot straks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
        Tja, creatieve fotografie moet je daar niet van verwachten: 5 of 6 statieven met 300 à 400 mm-lenzen op een kluitje en allemaal krak dezelfde foto's... Gelukkig blijft het tarief hetzelfde als voor een 'normale' shooting van drie nummers, maar... je bent ook meer dan een uur kwijt om te parkeren, af te spreken met de platenfirma-jongen (of -meisje) en daarna terug weg te geraken. Plus natuurlijk de bewerking en opslag achteraf, reken nog maar een uur. Maar plezant is inderdaad anders...
        Dat wordt weer struikelen over de statieven (c: Naja, de foto's zullen weer even boeiend uitzien als bij Clapton of Dylan, al kan ik me van die laatste niet veel mensen voor de geest halen die daar een fotopas voor vastgekregen hebben.

Verder is het natuurlijk belachelijk. 30 seconden... En dan ook nog van het eerste nummer. En dan hopen dat het niet de security is die die 30 seconden gaat tellen, anders word je er al weggesleurd nog voor de intro voorbij is en nog voordat Beyonce op het podium staat.

En toch hou ik van die adrenalinerushes. Het wordt balen als er niks bruikbaars bijzit, maar ook luidkeels het hele huis bij elkaar roepen als thuis blijkt dat die ene goede foto er wél uitspringt.

@jonez: het wordt helemaal lachen om als enige fotograaf voor je medium de grote festivals te doen. 3 nummers foto's maken, rennen naar podium A, 2 nummers foto's maken, rennen naar persruimte, aan gigatempo een paar foto's afwerken, rennen naar podium A, op jevoicemail horen dat ze ook nog dat- en dat soort sfeerbeelden willen hebben, rennen naar podium B, al struikelend dat sfeerbeeld proberen te pakken, rennen naar podium A, godverdomme batterij bijna leeg... En dan om 2u 's nachts cosntateren dat je nog niet gegeten hebt en de eettentjes alleen nog maar verlabberde hamburgers hebben. Heerlijk (c:

Comment

sounds like fun to me!
          Een werchter moet nog te doen zijn met maar 2 podia maar Pukkelpop
          WWW.JOPIX.BE
          Just one click away...

Comment

Re: 30 seconden fotolol (?)

Als afsluiter: een (verdoezeld) shot van de artieste genaamd B..., waar 30 seconden opnametijd (!) voor toegestaan was. Na het tekenen van een uiterst streng contract, uiteraard, waarin je net niet moet beloven dat je levenslang geen sex meer zult hebben. Al de andere verbodsbepalingen staan er wél in. Let bij deze foto vooral op de tientallen schermpjes van compactjes op de eerst rijen van het publiek. Die fotograferen dat het een lieve lust is, geen 30 seconden, maar héél het concert door... Voor de échte resultaten van de 30 seconden lol (die ik hier niet mag posten), zie op: http://www.sportpaleis.be/nl/extra/fotos
            Last edited by LJ Tom; 23 mei 2007, 23:44. Reden: foto achter link gezet

Comment

Working...
            X