Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
don't fuck with me
Collapse
X
-
-
-
Re: don't fuck with me
Een hele mooie zwart-wit bewerking. Je gaat blijkbaar voor symmetrie dus zou ik dat ook tot in de perfectie uitvoeren, in dit geval de onderkant van de ogen helemaal horizontaal zetten en de neus perfect in het midden. Je moet het proberen natuurlijk want het zou kunnen dat het beeld er ook ongelooflijk saai van wordt en net dat beetje asymmetrie nodig heeft
Comment
-
bedankt voor de positieve reactie!
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtEen hele mooie zwart-wit bewerking. Je gaat blijkbaar voor symmetrie dus zou ik dat ook tot in de perfectie uitvoeren, in dit geval de onderkant van de ogen helemaal horizontaal zetten en de neus perfect in het midden. Je moet het proberen natuurlijk want het zou kunnen dat het beeld er ook ongelooflijk saai van wordt en net dat beetje asymmetrie nodig heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk berichtbedankt voor de positieve reactie!
Ik heb deze bewerking gedaan op 2 van men foto's, eentje waarbij ik een perfecte frontaal shot had (zowel kop als lichaam erachter) en deze, die niet 100% frontaal is. Ik vond deze toch een tikkeltje beter. Deze foto volledig symmetrisch zetten zoals je aangeeft heb ik geprobeerd, maar doordat of door verder links te croppen, of door rechts iets meer aan te laten en 'lelijkere' assymetrie door een donkerder stuk in de rechteronderhoek die dan harder opvalt. Daarom dat ik bij deze wel bewust gekozen heb de 'bijna' symmetrie te behouden.
Comment
Comment