Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolf II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wolf II

Hierbij een nieuwe poging, hopelijk valt deze beter in de smaak dan de vorige Ik vind hem zelf alleszins beter.

Wolf by LaurentSt, on Flickr
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Re: Wolf II

Mooi scherp op de kop, voldoende kijkruimte, ik weet niet of een lager standpunt mogelijk was?
    Grt, Ingrid.
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
      Mooi scherp op de kop, voldoende kijkruimte, ik weet niet of een lager standpunt mogelijk was?
      Grt, Ingrid.
      Nee, dat was niet mogelijk, ik lag al op mijn buik op het observatieplatform dat iets hoger was zodat je over de draad kon kijken (je had de blikken van de andere bezoekers moeten zien toen ik op de grond ging liggen )
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Veel beter dan de vorige !
        Spijtig dat je niet lager kon geraken.

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Een stuk beter dan de vorige. Ga mee met het standpunt maar gezien de omstandigheden was dat moeilijk natuurlijk. Persoonlijk heb ik problemen met de "aaibaarheidsfactor" van dit plaatje. Een wolf zie ik liefst als een wild, ietwat gevaarlijk beest, terwijl hij hier geplaat wordt in een grasveldje met wat bloemetjes en daardoor net teveel gewone hond wordt. Moest ik Roodkapje zijn, ik zou hier niet van weglopen
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

Comment

goed en een mooie pose van het beest.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Veel beter als je vorige post
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                Een stuk beter dan de vorige. Ga mee met het standpunt maar gezien de omstandigheden was dat moeilijk natuurlijk. Persoonlijk heb ik problemen met de "aaibaarheidsfactor" van dit plaatje. Een wolf zie ik liefst als een wild, ietwat gevaarlijk beest, terwijl hij hier geplaat wordt in een grasveldje met wat bloemetjes en daardoor net teveel gewone hond wordt. Moest ik Roodkapje zijn, ik zou hier niet van weglopen
                Ik begrijp wat je bedoelt. Hopelijk kan deze http://forum.belgiumdigital.com/f44/...ml#post3726608 je wat meer schrik aanjagen Anders eindig je mss zoals de botjes in beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                  Ik begrijp wat je bedoelt. Hopelijk kan deze http://forum.belgiumdigital.com/f44/...ml#post3726608 je wat meer schrik aanjagen Anders eindig je mss zoals de botjes in beeld.
                  Eigenlijk niet want hier zie je ook nog eens een keer dat de wolven in dit "wildpark" gevoerd worden.

We gebruiken deze techniek bijna allemaal om onze foto's te maken maar het voer mee in beeld zetten levert daarom geen mooiere foto op hé.

Gisteren heb ik in mijn tuin een prachtige foto gemaakt van een bonte specht. Jammer genoeg hing hij ondersteboven aan een mezenbol en daarom zal hij hier nooit in showcase te zien zijn
                  D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                  Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                  Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                    Eigenlijk niet want hier zie je ook nog eens een keer dat de wolven in dit "wildpark" gevoerd worden.

We gebruiken deze techniek bijna allemaal om onze foto's te maken maar het voer mee in beeld zetten levert daarom geen mooiere foto op hé.

Gisteren heb ik in mijn tuin een prachtige foto gemaakt van een bonte specht. Jammer genoeg hing hij ondersteboven aan een mezenbol en daarom zal hij hier nooit in showcase te zien zijn
                    Ik begrijp je redenering, maar voor mij is er toch een groot verschil tussen een mezenbol bij een specht en de etensresten die bij de wolf overblijven.

Overigens bedoelde ik niet dat hij want angstaanjagender leeg door de botjes aan zijn poten, maar vanwege het feit dat je op deze foto duidelijk ziet dat het niet om een hond gaat, stuk bredere poten etc. Maar blijkbaar ben je niet de enige die zich stoort aan de etensresten, want ik heb nog geen enkele reactie gekregen, hoewel hij reeds meer dan 120 keer werd bekeken.

Comment

Working...
                    X