Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

don't fuck with me

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• don't fuck with me

Re: don't fuck with me

Evil Kitty

Mooi beeld en krachtige blik. Ik heb zelf een kat en ik weet dat ze heel erg lastige modellen zijn.
    Nikon shooter - Samyang fan

Comment

Mooi, symmetrisch beeld van deze indringende blik. Knap vastgelegd!
      Grt. Jef

Comment

Knap hoor!

Comment

Haar boosheid prima gestalte gegeven.

Comment

Mooie blik en knap geplaat
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Een hele mooie zwart-wit bewerking. Je gaat blijkbaar voor symmetrie dus zou ik dat ook tot in de perfectie uitvoeren, in dit geval de onderkant van de ogen helemaal horizontaal zetten en de neus perfect in het midden. Je moet het proberen natuurlijk want het zou kunnen dat het beeld er ook ongelooflijk saai van wordt en net dat beetje asymmetrie nodig heeft
              D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
              Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
              Flickr - JAlbum

Comment

bedankt voor de positieve reactie!

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                Een hele mooie zwart-wit bewerking. Je gaat blijkbaar voor symmetrie dus zou ik dat ook tot in de perfectie uitvoeren, in dit geval de onderkant van de ogen helemaal horizontaal zetten en de neus perfect in het midden. Je moet het proberen natuurlijk want het zou kunnen dat het beeld er ook ongelooflijk saai van wordt en net dat beetje asymmetrie nodig heeft
                Ik heb deze bewerking gedaan op 2 van men foto's, eentje waarbij ik een perfecte frontaal shot had (zowel kop als lichaam erachter) en deze, die niet 100% frontaal is. Ik vond deze toch een tikkeltje beter. Deze foto volledig symmetrisch zetten zoals je aangeeft heb ik geprobeerd, maar doordat of door verder links te croppen, of door rechts iets meer aan te laten en 'lelijkere' assymetrie door een donkerder stuk in de rechteronderhoek die dan harder opvalt. Daarom dat ik bij deze wel bewust gekozen heb de 'bijna' symmetrie te behouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
                  bedankt voor de positieve reactie!

Ik heb deze bewerking gedaan op 2 van men foto's, eentje waarbij ik een perfecte frontaal shot had (zowel kop als lichaam erachter) en deze, die niet 100% frontaal is. Ik vond deze toch een tikkeltje beter. Deze foto volledig symmetrisch zetten zoals je aangeeft heb ik geprobeerd, maar doordat of door verder links te croppen, of door rechts iets meer aan te laten en 'lelijkere' assymetrie door een donkerder stuk in de rechteronderhoek die dan harder opvalt. Daarom dat ik bij deze wel bewust gekozen heb de 'bijna' symmetrie te behouden.
                  Ok, voor bewuste keuzes niks dan respect
                  D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                  Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                  Flickr - JAlbum

Comment

Working...
                  X