Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruine beer + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bruine beer

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
    Bedankt Steven voor de nuttige tips, ik ga het eens proberen, en zeker zinvolle comment, enkel van opbouwende kritiek kunnen we iets leren.

@ Jochen
    ook jij bedankt voor je opmerkingen hoor. Ik ben het met je eens trouwens dat de blauwzweem er in zeker mate in realiteit ook echt was. De poot was nog nat en in combinatie met het zwart van de vacht geeft dat idd een blauwzweem.

Ik denk dus dat iedereen wel ergens gelijk heeft. Sinds photoshop bestaat zijn in elk geval de eisen voor een beeld wel zeer hoog geworden. Op zich is dat goed maar langs de andere kant vind ik het vaak ten koste gaan van de waarde van een beeld zelf

kwa beeldopbouw vind ik hem super . de opmerking was dan alleen technisch gezien .

Comment

Re: Bruine beer

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
      mischien is het beter als we opbouwende kritiek geven en er bij zeggen hoe dit te verbeteren
      Akkoord, maarreuh; ik had géén kritiek op het initiële beeld, dus "verbeteren" hoeft voor mij hier niet.

Als ik eerlijk mag zijn; ik vind dat men op BD véél te ver gaat met "verbeteren". Elk plaatje moet zodanig perfect zijn dat het in de NatGeo kan. Het lijken soms haast studio settings. Takjes moeten weg, achtergronden krijgen ander licht, kleuraccent hier en schduwtje daar. Wat blijft er nog over van de natuur? En; kan er nog iemand genieten van de natuur zoals hij is?

(maar OK da's geen discussie om in deze thread te voeren)
      http://www.theafricabug.com

Comment

Working...
      X