Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Wel, wat mijn betreft wel SC waardig hoor. Heel verzorgde compositie met de twee kleine hondjes er mooi tussenin. Een rustige achtergrond, die misschien nog rustiger kan tegen een bomenrij bijvoorbeel..? Nog een tikkeltje helderder zou geen kwaad kunnen.
Nooit twijfele. Als jij denkt dat die SC waardig moet die daar ook posten.
Ik vind die super geslaagd. Misschien beinvloed m'n voorliefde voor honden m'n mening, maar ik vind die op alle vlakken goed
Puike prestatie van de modellen ook (Ze hebben nadien toch wel een flinke knuffel en een koekje gehad hoop ik)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Nooit twijfele. Als jij denkt dat die SC waardig moet die daar ook posten.
Ik vind die super geslaagd. Misschien beinvloed m'n voorliefde voor honden m'n mening, maar ik vind die op alle vlakken goed
Puike prestatie van de modellen ook (Ze hebben nadien toch wel een flinke knuffel en een koekje gehad hoop ik)
Bedankt!
En jaja, ze zijn voor, tijdens en na de shoot voorzien van de nodige knuffels en koekjes
Modellen moet je ook belonen hé?
Vijf prachtige dieren, prima compo, vooral door het groot- klein contrast, Prima scherp, drie hangende tongen tegenover twee gesloten bekkies, Zeer vertederend beeld, en prachtig hoe ze alle vijf attent zijn. Kortom schitterende plaat
(misschien iets voor Pedigre of zo? Wie weet).
Comment