Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 honden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 5 honden

    Zeker wel hoor
    Denk dat er veel niet beseffen dat zo'n shots moeilijk te realiseren zijn en dat daar véél tijd en geduld in kan kruipen.

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #17
      Re: 5 honden

      Als je zelf vind dat je deze in SC wilt/mag plaatsen moet je dat ook doen Goele !

      Betreffende je foto, hmm... ik heb al véél betere van je gezien in beoordeling.
      Het was waarschijnlijk de bedoeling een mooie groepsfoto te maken met de honden, als groepsfoto is dat dan gelukt.
      Je hebt er waarschijnlijk genoeg tijd in gestoken om de honden naast elkaar te laten liggen en je hebt je keuze moeten maken over de verdeling van de honden in de foto.
      Alhoewel dat met goed luisterende honden best meevalt om deze op een rijtje te laten zitten of liggen.

      Maar wat ik dan niet begrijp is waarom je geen betere locatie hebt gekozen, o.a. het graspolletje rechts vooraan in de hoek op de foto, de palen achter de honden, de prulletjes in het gras, het takje tussen de poten van de linksliggende Duitse herder, de achtergrond zelf valt wel mee maar zou beter geweest zijn met een groter diafragma.
      Zo te zien was het ook een grauwe grijze dag.
      Ik zou zeggen, als je zulke modellen ter beschikking hebt probeer het eens opnieuw op een andere locatie en met iets zonniger weer.

      Maar zoals eerder gezegd als groepsfoto aardig gelukt

      grts
      Sieg
      Last edited by Sieg; 11 februari 2011, 15:19.
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #18
        Re: 5 honden

        Voor mij zeker een hele mooie! Mooie kleuren en scherpte.

        Ook een hele mooie omdat er Duitse Herders opstaan

        Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

        Comment


        • #19
          Re: 5 honden

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Maar wat ik dan niet begrijp is waarom je geen betere locatie hebt gekozen, o.a. het graspolletje rechts vooraan in de hoek op de foto, de palen achter de honden, de prulletjes in het gras, het takje tussen de poten van de linksliggende Duitse herder, de achtergrond zelf valt wel mee maar zou beter geweest zijn met een groter diafragma.
          Links industrie, rechts industrie en achter ons een spoorweg Daarom heb ik geen "betere" achtergrond. Met deze 5 honden kan je zomaar niet overal gaan wandelen.
          1. Ze mogen niet overal los
          2. Hou maar eens 5 honden in't oog
          3. Er mag geen verkeer in de buurt zijn

          Maar je hebt wel gelijk dat de achtergrond beter kon, al was het hier de beste oplossing!

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Zo te zien was het ook een grauwe grijze dag.
          Ik zou zeggen, als je zulke modellen ter beschikking hebt probeer het eens opnieuw op een andere locatie en met iets zonniger weer.
          Dat staat al op de planning, om het nog eens te doen.
          Maar enkele van deze honden zijn ziek/heel oud dus we hopen hééél hard dat we nog eens een zonnige fotoshoot kunnen doen!
          Het was die dag idd niet echt goed weer.. Geen piertje zon.

          Comment


          • #20
            Re: 5 honden

            Ok, de achtergrond is niet optimaal, maar ik vind het toch een knappe foto!

            Ik weet uit ervaring dat 5 - zelfs gehoorzame - honden netjes op een rij krijgen én ze nog goed fotograferen geen sinecure is. Proficiat!
            D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

            Comment


            • #21
              Re: 5 honden

              Oorspronkelijk geplaatst door McDiver Bekijk bericht
              Ok, de achtergrond is niet optimaal, maar ik vind het toch een knappe foto!

              Ik weet uit ervaring dat 5 - zelfs gehoorzame - honden netjes op een rij krijgen én ze nog goed fotograferen geen sinecure is. Proficiat!
              Bedankt! Het is idd geen makkelijke opdracht

              Comment

              Working...
              X