Geen idee of hij SC waardig is..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
5 honden
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 5 honden
Nog een kadertje rond en wat mij betreft wel, mooie groepsfoto.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goele Bekijk bericht[CENTER]Geen idee of hij SC waardig is..
(onzen "Bouk" zegt dat ook , dus mag ik dat ook wel zeggen hé!)Last edited by Soeki Wan; 11 februari 2011, 23:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk berichtWaarom plaats je hem dan in SC ???
(onzen "Bouk" zegt dat ook , dus mag ik dat ook wel zeggen hé!)
Comment
-
Wel, wat mijn betreft wel SC waardig hoor. Heel verzorgde compositie met de twee kleine hondjes er mooi tussenin. Een rustige achtergrond, die misschien nog rustiger kan tegen een bomenrij bijvoorbeel..? Nog een tikkeltje helderder zou geen kwaad kunnen.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk berichtje moet het maar eens proberen, vijf honden zo aandachtig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goele Bekijk berichtGeen idee of hij SC waardig is..
Ik vind die super geslaagd. Misschien beinvloed m'n voorliefde voor honden m'n mening, maar ik vind die op alle vlakken goed
Puike prestatie van de modellen ook
(Ze hebben nadien toch wel een flinke knuffel en een koekje gehad hoop ik)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtNooit twijfele. Als jij denkt dat die SC waardig moet die daar ook posten.
Ik vind die super geslaagd. Misschien beinvloed m'n voorliefde voor honden m'n mening, maar ik vind die op alle vlakken goed
Puike prestatie van de modellen ook
(Ze hebben nadien toch wel een flinke knuffel en een koekje gehad hoop ik)
En jaja, ze zijn voor, tijdens en na de shoot voorzien van de nodige knuffels en koekjes
Modellen moet je ook belonen hé?
Comment
-
ook met een koekje en een knuffel?
Comment
-
-
voor mij een zeer geslaagde foto!Groetjes Marieke
Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
- Compact Camera Olympus U850SW
Comment
-
Vijf prachtige dieren, prima compo, vooral door het groot- klein contrast, Prima scherp, drie hangende tongen tegenover twee gesloten bekkies, Zeer vertederend beeld, en prachtig hoe ze alle vijf attent zijn. Kortom schitterende plaat
(misschien iets voor Pedigre of zo? Wie weet).Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk berichtje moet het maar eens proberen, vijf honden zo aandachtig !
groetjes fedder.Groetjes Chris.
Comment
Comment