Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Prachtige vacht en wat een blik
Persoonlijk kom ik deze ook liever niét in het wild tegen hoor het lijkt me geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
ps: hier 18 graden en , .... nat!
Greets
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandegeBekijk bericht
Dat is wat me stoort in het beeld.
Het ligt er een beetje teveel op dat dit een Africat luipaard is.
Ja in africat liggen die beesten heel anders dan in andere parken he
Wat maakt dit nu uit waar deze foto genomen is?Ik dacht dat hij de moeite was om met jullie te delen maar als jullie gaan muggeziften hoeft het niet meer voor mij hoor.
Wat maakt dit nu uit waar deze foto genomen is?Ik dacht dat hij de moeite was om met jullie te delen maar als jullie gaan muggeziften hoeft het niet meer voor mij hoor.
mir
Mij hoor je niet klagen over deze foto's.
bij de update wel spijtig dat de grasstengel door het aangezicht loopt. Maar toch een knappe herinnering.
Comment