Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een luipaard spotten in het wild is al een prachtige ervaring, als je er dan ook nog een mooie foto van kunt maken
Ik ga dan niet zeuren over wat beter kan, afdrukken en aan de muur hangen.
Een luipaard spotten in het wild is al een prachtige ervaring, als je er dan ook nog een mooie foto van kunt maken
Ik ga dan niet zeuren over wat beter kan, afdrukken en aan de muur hangen.
Waarom niet ? Waarom zou je niet streven naar beter, vooral als het gemakkelijk beter kan
Mooie foto Sallybelgium
Mooi gekaderd, het onderwerp netjes omringd door zijn habitat. Mooie selectieve scherpte en wat de foto natuurlijk bijzonder maakt is de ongewone houding en de frontale stand van je onderwerp. Er is oogcontact en uit het beeld spreekt actie, dreiging en macht. Prachtig en ongewoon dus !!!
Edoch, ik vermoed dat - mits wat eenvoudige aanpassingen in een fotobewerkingsprogramma - er veel meer uit het beeld te halen valt. Het histogram kan misschien wat uitgediept worden en de toonzetting is wat flauw kan misschien kleurrijker en meer gesatureerd... In elk geval is de foto nu wat vlak en flets
Greetz, Kariboe
P.S. Ik begrijp je EXIF-instellingen niet zo goed
Sorry, ik kon het niet laten
Even goede vrienden ?
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik heb van carl niet vernomen of het al dan niet gewenst is om de foto hier op te nemen. Het leek mij dan ook gepast om de foto onder een link te plaatsen
Hij is namelijk ZIJN thread.
Hoewel ik de versie van Alex al een hele verbetering vind zou er voor mij nog veel meer saturatie en contrast mogen in zitten... Ik heb (misschien onterecht) een heel ander gevoel bij Namibië dan nu in de foto zit, een veel warmer gevoel...
Maar de rest is echt wel super hoor! Mooie blik en pose, die sprietjes in de voorgrond dat het sluipen nog eens extra benadrukken, de boom en sprieten links in beeld die het geheel mooi kadreren...
Comment