Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het haas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Het haas

    Ja vreemd Paul, ik begrijp je felle reactie ook niet al te goed...
    Buiten die ene reacie van Nico (die dan nog een grond van waarheid bevat - de beelden hebben een 'ongewone' toonzetting!), vind ik nergens ook maar iets waar ik je boosheid zou kunnen uit begrijpen...

    Vergeet niet : dit is een fotografieforum - het gaat hier om de foto's... Dat er dan nu en dan eens (meestal) goedbedoelde kritiek komt op de foto's is toch inherent aan het gegeven 'forum' ???

    Ik begrijp je wel hoor - jij bent in hart en nieren (en eerst en vooral) een natuurvriend en dan pas fotograaf. Dat is te bewonderen en als ik mij niet vergis wordt je dusdanig ook bijzonder geäpprecieerd hier op het forum... Er zijn twee manieren om het wild te strikken, via schuilmiddelen of door kennis en ervaring het proberen te benaderen. Als het over die tweede manier gaat, wordt de naam Elsan altijd als referentie vermeld. Dŕt is toch een bijzonder compliment...

    Enfin, misschien is er iets gebeurd wat wij niet weten, maar ik zou het bijzonder jammer vinden een 'natuurvriend' op die manier hier te zien vertrekken...

    Oprecht - Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #47
      Re: Het haas

      Ik vind deze foto's toch weer top, en hoop van harte dat je hier "niet het hazepad kiest"
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #48
        Re: Het haas

        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        Ja vreemd Paul, ik begrijp je felle reactie ook niet al te goed...
        Buiten die ene reacie van Nico (die dan nog een grond van waarheid bevat - de beelden hebben een 'ongewone' toonzetting!), vind ik nergens ook maar iets waar ik je boosheid zou kunnen uit begrijpen...

        Vergeet niet : dit is een fotografieforum - het gaat hier om de foto's... Dat er dan nu en dan eens (meestal) goedbedoelde kritiek komt op de foto's is toch inherent aan het gegeven 'forum' ???

        Ik begrijp je wel hoor - jij bent in hart en nieren (en eerst en vooral) een natuurvriend en dan pas fotograaf. Dat is te bewonderen en als ik mij niet vergis wordt je dusdanig ook bijzonder geäpprecieerd hier op het forum... Er zijn twee manieren om het wild te strikken, via schuilmiddelen of door kennis en ervaring het proberen te benaderen. Als het over die tweede manier gaat, wordt de naam Elsan altijd als referentie vermeld. Dŕt is toch een bijzonder compliment...

        Enfin, misschien is er iets gebeurd wat wij niet weten, maar ik zou het bijzonder jammer vinden een 'natuurvriend' op die manier hier te zien vertrekken...

        Oprecht - Kariboe
        na mijn weten is er niets tussen ons gebeurt en zou het ook zeer jammer vinden als elsan hierdoor BD gaat verlaten
        Flickr

        Comment


        • #49
          Re: Het haas

          Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet evident is geweest om zulke mooie platen vast te leggen van dit beestje.

          Voor het minste kiezen deze het 'hazenpad'...

          Heel mooi vastgelegd. Chapeau...
          http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

          Comment


          • #50
            Re: Het haas

            Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
            Wouter, je reactie doet me wel deugd hoor.
            Ik begrijp ten volle dat BD vooral een fotografieforum is, en ik beoefen ook wel terzijde vele andere vormen van fotografie. Maar het veld, da's mijn tweede natuur. En als je dan als vandaag op zo'n boshaas van zes-zeven kilo loopt (ik denk trouwens dat het een volle moer was), en je leest hier dan die reacties, wel dan gaat mijn goesting over. Je weet evengoed als ik hoe weinig je aan het toeval kunt overlaten bij zo'n ontmoetingen en hoe ervaren je moet zijn om deze te betrappen. ' t klinkt mss wat verwaand op deze manier maar 't is zo niet bedoeld. Er is niet veel voor nodig om een kieken in zijn kot te fotograferen, zeg ik maar
            Je gaat toch niet het "hazenpad" kiezen? Zou jammer zijn. Er zijn mensen die wel je foto's weten te appreciëren en er veel van leren....
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #51
              Re: Het haas

              Mijn naam is (echt) Haas en ik weet van niks!
              Maar een ding weet ik wel. Zo'n moment / foto's zal ik wellicht nooit beleven!
              Hardstikke leuk. Indien je ze wil delen, Elsan, dan houd ik me aanbevolen!
              Groeten, Hare59

              Comment


              • #52
                Re: Het haas

                bijna 1000x bekeken en 50 comm. en je zou ons verlaten ????

                Voor wat het waard is:
                - je foto's zijn niet alleen prachtig maar ik zie me de eerste 50 jaar nog zo'n geen dierenfoto's posten
                - de eerste comm. van nico vind ik persoonlijk weinig agressief en/of negatief ... het "schilderachtige" zit effectief in je foto's en maakt ze daarom des te meer opvallend.

                1000x bekeken en 50 comm.: velen onder ons zouden alleen hiervoor bij BD blijven

                zoals je zelf aangaf: je leerde veel bij dankzij BD ... laat ons a.u.b. verder leren van jouw foto's
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment


                • #53
                  Re: Het haas

                  Een waarneming die kan tellen, en dan tof vastgelegd. Hopelijk worden de aantallen in de toekomst wat groter......

                  Comment


                  • #54
                    Re: Het haas

                    Leuk dat je en de camera en 'de' haas hebt.
                    Vaak heb is het 1 van de 2

                    Comment


                    • #55
                      Re: Het haas

                      Ik heb niet al het commentaar doorgelezen, maar mijn eerste reactie op de HET HAAS foto's waren: GEWELDIG!!!
                      ik vind het prachtige foto's en een prachtig dier in een prachtige omgeving.
                      Duidelijk, scherp en mooi contrast, ik ben er weg van!

                      Comment


                      • #56
                        Re: Het haas

                        Veel kan ik hier niet meer aan toevoegen denk ik ,alles werd reeds herhaaldelijk gezegd .Ik zou het heel spijtig vinden indien U hier niet meer zou posten omwille van één .......(vul zelf maar in )
                        NIET DOEN ELSAN ,laat ons verder kunnen genieten van Jou platen .

                        wingske

                        Comment


                        • #57
                          Re: Het haas

                          Ik was niet echt van plan hier nog op te reageren, maar door de vele steunbetuigingen zou het niet fair zijn dit niet te doen.
                          Oké, er was me wat in het verkeerde keelgat geschoten, voornamelijk de zinsnede dat het geen echte foto's waren.
                          De conclusies die ik eraan verbond waren mss niet in verhouding met de opmerking, maar dat is het verhaal van de spreekwoordelijke druppel...
                          Ik wil me echter wel publiek verontschuldigen voor het natrappen naderhand, dit was idd voor niks nodig, en dat spijt me nu ook. Op mijn leeftijd zou ik beter moeten weten.
                          Ik denk dat ik dit best allemaal verder laat bekoelen en als de storm die hier bij ons doortrekt (ook letterlijk) is gaan liggen, maar eens het veld intrek, er zijn wilde ooievaars gezien...
                          fotosite

                          Comment


                          • #58
                            Re: Het haas

                            Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                            Ik was niet echt van plan hier nog op te reageren, maar door de vele steunbetuigingen zou het niet fair zijn dit niet te doen.
                            Oké, er was me wat in het verkeerde keelgat geschoten, voornamelijk de zinsnede dat het geen echte foto's waren.
                            De conclusies die ik eraan verbond waren mss niet in verhouding met de opmerking, maar dat is het verhaal van de spreekwoordelijke druppel...
                            Ik wil me echter wel publiek verontschuldigen voor het natrappen naderhand, dit was idd voor niks nodig, en dat spijt me nu ook. Op mijn leeftijd zou ik beter moeten weten.
                            Ik denk dat ik dit best allemaal verder laat bekoelen en als de storm die hier bij ons doortrekt (ook letterlijk) is gaan liggen, maar eens het veld intrek, er zijn wilde ooievaars gezien...


                            En laat die ooievaarsfoto's maar komen !!!!!!!!!!!!
                            Van alles...

                            Comment


                            • #59
                              Re: Het haas

                              verder doen elsan ik vind je foto's en deze ook !!
                              Mvg, Digidan.
                              BD0844BE
                              website.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Het haas

                                Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                                Ik was niet echt van plan hier nog op te reageren, maar door de vele steunbetuigingen zou het niet fair zijn dit niet te doen.
                                Oké, er was me wat in het verkeerde keelgat geschoten, voornamelijk de zinsnede dat het geen echte foto's waren.
                                De conclusies die ik eraan verbond waren mss niet in verhouding met de opmerking, maar dat is het verhaal van de spreekwoordelijke druppel...
                                Ik wil me echter wel publiek verontschuldigen voor het natrappen naderhand, dit was idd voor niks nodig, en dat spijt me nu ook. Op mijn leeftijd zou ik beter moeten weten.
                                Ik denk dat ik dit best allemaal verder laat bekoelen en als de storm die hier bij ons doortrekt (ook letterlijk) is gaan liggen, maar eens het veld intrek, er zijn wilde ooievaars gezien...
                                hč gelukkig.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X