![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/12280595/2014-08-02_DSC_7632.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Calatrava
Collapse
X
-
-
Re: Calatrava
Prachtig contrast.
Zeer goed, en scherp. De takken bovenaan geven een extra meerwaarde.
-
Dank voor je reactie, boudini. Zonder jouw commentaar zouden er héél veel inzendingen zonder respons blijven.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtben niet echt een liefhebber van foto's van constructies of gebouwenHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtJe bent blijkbaar niet de enige, aan de reacties te merken, maar jij komt er wel voor uit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtIk denk dat het ook een beetje aan de vakantie ligt.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtToch reeds 163 maal bekeken.
Comment
-
Je zit nu al over 200 viewsHet gaat hard.
Voor een ancien als jij mag het toch niet verbazen dat er op je foto's geen comments komen in 'Beginnershoek' ? Naar mijn gevoel is dit het onderdeel waar de meeste foto's worden gepost en indien je foto niet wordt 'gehypet' ze direct verzuipt in de anonimiteit.
On topic. Je foto is ook geen makkelijke. Voor een 'ongeoefend' oog loop je er al vlug voorbij. De sterkte van dit beeld is dat je een originele hoek hebt gevonden om iets in beeld te brengen. Zien is dan ook al de helft van het werk. De afwerking van de compo vind ik dan weer niet optimaal. Ik denk te snappen waar je naar toe wou maar 't is er eentje tussen hangen en wurgen. Zo bv. de linkse takkenkant met dat verloren stukje bovenaan dat in het niets zweeft. Details maar alla. Bovenaan vind ik de takkenpartij te zwaar (zwarten lopen ook toe). Misschien croppen en maar een stukje er van tonen in het midden ? Terug gaan is geen optie zeker
Bottomline : technisch klopt het en je slaagt er in een boeiende foto te maken die de toeschouwer toelaat er langer naar te kijken.
Comment
-
goed gezien Louis ,tof in beeld gebracht ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
heel mooi gezien,
maar ikzelf had er het bovenste stuk afgehaald....
smaken....
Comment
-
Comment