Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Meningen verschillen blijkbaar ...
Twee vind ik maar niks ondanks de geroemde gezichtsuitdrukking. Je ziet amper iets van de artiest, er staat een lelijke schoor in beeld en 1/3 van de foto is zwart zonder dat dit iets bijdraagt aan de foto. De micro lijkt dan weer uit zijn kin te groeien.
Nummer drie is best prima qua scherpte en kleur maar die micro wringt het beeld de nek om. Ik weet uit ervaring dat het niet evident is om micro's uit het gezicht te houden bij optredens, net zoals andere storende elementen die te pas en te onpas in beeld komen maar dat is een kwestie van oefenen. Na verloop van tijd wordt dit een natuurlijk denkproces.
En dan nummer 1. Topfoto ! Scherp, kleur is ok, compo ... Een - klein - puntje van kritiek : de spot (lichtplek) linksboven : ofwel wegwerken met photoshop (klonen) ofwel er af croppen maar dan verlies je het prachtige licht rechtsboven. Dus als je kan : wegklonen en dan is het een foto die best in een magazine mag.
ik ga ook voor de eerste
mits idd een beetje eraf bovenaan, wegens dat half linker spotje.
2: zou ik een heel stuk eraf doen onderaan, tot een stukje boven die rode vlekjes.
eventueel eens kijken om die schoor eventueel weg te clonen, maar die stoort me niet echt.
en 3 vind ik niet echt speciaal
Comment