Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Calatrava

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Calatrava

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Calatrava

Prachtig contrast.
    Zeer goed, en scherp. De takken bovenaan geven een extra meerwaarde.

Comment

Dank voor je reactie, boudini. Zonder jouw commentaar zouden er héél veel inzendingen zonder respons blijven.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Zeer mooi kleuren, ben niet echt een liefhebber van foto's van constructies of gebouwen maar vind dit toch een hele mooie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          ben niet echt een liefhebber van foto's van constructies of gebouwen
          Je bent blijkbaar niet de enige, aan de reacties te merken, maar jij komt er wel voor uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Je bent blijkbaar niet de enige, aan de reacties te merken, maar jij komt er wel voor uit.
            Ik denk dat het ook een beetje aan de vakantie ligt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Ik denk dat het ook een beetje aan de vakantie ligt.
              Toch reeds 163 maal bekeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Toch reeds 163 maal bekeken.
                Voor mij is de belichting, kleuren en scherpte gewoon prachtig, maar zoals gezegd....... En dan geef ik liever ook geen reactie omdat ik niet weet of dat ik de bal volledig zou verkeerd slaan aangaande de foto's. Ik heb er al vele van u gezien, de ene al mooier dan de andere, mar als ik niets van dat soort fotografie ken dan heb jij ook niet veel aan mijn commentaar denk ik dan.

Comment

Je zit nu al over 200 views Het gaat hard.
                  Voor een ancien als jij mag het toch niet verbazen dat er op je foto's geen comments komen in 'Beginnershoek' ? Naar mijn gevoel is dit het onderdeel waar de meeste foto's worden gepost en indien je foto niet wordt 'gehypet' ze direct verzuipt in de anonimiteit.
                  On topic. Je foto is ook geen makkelijke. Voor een 'ongeoefend' oog loop je er al vlug voorbij. De sterkte van dit beeld is dat je een originele hoek hebt gevonden om iets in beeld te brengen. Zien is dan ook al de helft van het werk. De afwerking van de compo vind ik dan weer niet optimaal. Ik denk te snappen waar je naar toe wou maar 't is er eentje tussen hangen en wurgen. Zo bv. de linkse takkenkant met dat verloren stukje bovenaan dat in het niets zweeft. Details maar alla. Bovenaan vind ik de takkenpartij te zwaar (zwarten lopen ook toe). Misschien croppen en maar een stukje er van tonen in het midden ? Terug gaan is geen optie zeker
                  Bottomline : technisch klopt het en je slaagt er in een boeiende foto te maken die de toeschouwer toelaat er langer naar te kijken.

Comment

goed gezien Louis ,tof in beeld gebracht ,grts,Jozef
                    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

heel mooi gezien,
                      maar ikzelf had er het bovenste stuk afgehaald....
                      smaken....
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                      X