Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
point chaud
Collapse
X
-
-
Re: point chaud
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtHet idee is er, maar ik vind je compo niet verzorgd. Deze zou "perfect" symetrisch moeten zijn
grt. RiaHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
- 12 mei 2014
-
Dit is de beginnershoek dus heb je recht op één van de meest voorkomende beginnersfouten, symetrie, gewoon opletten volgende keer, je kijk is ok!!! Succes
Comment
-
Ik ben het niet echt eens met de commentaar. Perfecte symmetrie zou deze foto saaier maken volgens mij. Nu heeft hij iets organisch, zeker met de mensen op de trap erbij. Het mag voor mij zelf nog iets meer asymmetrisch, met die vloeiende lijnen.
Smaken verschillen, gelukkig maar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gbx Bekijk berichtIk ben het niet echt eens met de commentaar. Perfecte symmetrie zou deze foto saaier maken volgens mij. Nu heeft hij iets organisch, zeker met de mensen op de trap erbij. Het mag voor mij zelf nog iets meer asymmetrisch, met die vloeiende lijnen.
Comment
-
ik denk dat ik zoals de eerste opmerking ik nog in de beginnershoek zit, maar als je in een station zoals in Luik waar je eigenlijk niet moogt binnen fotograferen
waar er constant mensen voor je lens lopen, het niet gemakkelijk is om een mooie symmetrie te hebben. ik heb op dit moment ook niet aan symmetrie gedacht
misschien na veel oefenen lukt me dat wel
bedankt voor het kijken en voor de opmerking en tips
mvg mvdd martine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gbx Bekijk berichtIk ben het niet echt eens met de commentaar. Perfecte symmetrie zou deze foto saaier maken volgens mij. Nu heeft hij iets organisch, zeker met de mensen op de trap erbij.
Mvg john
Comment
-
Over de foto heb ik een paar vragen om zelf ook te leren.
Wat zijn de exif gegevens die hoort bij deze foto.
Als je de exif gegevens erbij wilt plaatsen dan kunnen andere mensen je misschien op weg helpen.
Met als doel: Vooruit gang te boeken in de fotografie
Of Topic
Dit is inderdaad een beginnershoek hier kan iedereen een foto plaatsen.
Ook wanneer hij / zij er niet tevreden over is.
Ook wij zijn eens begonnen met fotograferen, en ook ik heb in het begin zat fouten gemaakt.
Maar door te fotograferen en opbouwende kritiek te ontvangen van mede BD leden.
Ga je zelf toch ontplooien en kom je langzamerhand steeds verder.
En ontdek je ook wat voor soort fotografie je het beste ligt.
Dus probeer iemand die handvatten aan te reiken indien mogelijk.
Comment
-
bedankt voor de reacties en tips en zoals je zegt uit je eigen foto's maar zeker uit mijn fouten maar ook uit de andere foto's heb ik al veel geleerd
daarom vind ik het zo leuk om regelmatig een foto te plaatsen maar het stimuleert mij ook om meer mijn hobby te beoefenen
en er echt plezier aan te beleven
vanaf nu probeer ik altijd mijn exif gegevens erbij te zetten,
van deze foto canon 70d f3.5 1/40sec +0.3stop belichting iso 100 lens 18-55mm op 18mm en met statief zonder flitsen
volgens ik het gebouw goed bestudeerd heb en langs alle kanten gefotografeerd heb denk ik dat er weinig symmetrie in zit.
mvg martine
Comment
-
Comment