Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

point chaud

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• point chaud

Re: point chaud

Het idee is er, maar ik vind je compo niet verzorgd. Deze zou "perfect" symetrisch moeten zijn
    grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
      Het idee is er, maar ik vind je compo niet verzorgd. Deze zou "perfect" symetrisch moeten zijn
      grt. Ria
      Helemaal mee eens
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Ook ik ben het eens met mijn voorgangers, anders wel een goede poging

Comment

Dit is de beginnershoek dus heb je recht op één van de meest voorkomende beginnersfouten, symetrie, gewoon opletten volgende keer, je kijk is ok!!! Succes

Comment

Ik ben het niet echt eens met de commentaar. Perfecte symmetrie zou deze foto saaier maken volgens mij. Nu heeft hij iets organisch, zeker met de mensen op de trap erbij. Het mag voor mij zelf nog iets meer asymmetrisch, met die vloeiende lijnen.

Smaken verschillen, gelukkig maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gbx Bekijk bericht
              Ik ben het niet echt eens met de commentaar. Perfecte symmetrie zou deze foto saaier maken volgens mij. Nu heeft hij iets organisch, zeker met de mensen op de trap erbij. Het mag voor mij zelf nog iets meer asymmetrisch, met die vloeiende lijnen.

+1. Ik vraag mij af: is het gebouw echt symetrisch???

Comment

ik denk dat ik zoals de eerste opmerking ik nog in de beginnershoek zit, maar als je in een station zoals in Luik waar je eigenlijk niet moogt binnen fotograferen
                waar er constant mensen voor je lens lopen, het niet gemakkelijk is om een mooie symmetrie te hebben. ik heb op dit moment ook niet aan symmetrie gedacht
                misschien na veel oefenen lukt me dat wel
                bedankt voor het kijken en voor de opmerking en tips
                mvg mvdd martine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gbx Bekijk bericht
                  Ik ben het niet echt eens met de commentaar. Perfecte symmetrie zou deze foto saaier maken volgens mij. Nu heeft hij iets organisch, zeker met de mensen op de trap erbij.
                  Ik kan me hier ook wel bij aansluiten. Mooie plaat. Asymmetrie stoort me zeker niet.

Mvg john
                  http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Over de foto heb ik een paar vragen om zelf ook te leren.
                    Wat zijn de exif gegevens die hoort bij deze foto.

Als je de exif gegevens erbij wilt plaatsen dan kunnen andere mensen je misschien op weg helpen.
                    Met als doel: Vooruit gang te boeken in de fotografie

Of Topic

Dit is inderdaad een beginnershoek hier kan iedereen een foto plaatsen.
                    Ook wanneer hij / zij er niet tevreden over is.
                    Ook wij zijn eens begonnen met fotograferen, en ook ik heb in het begin zat fouten gemaakt.

Maar door te fotograferen en opbouwende kritiek te ontvangen van mede BD leden.
                    Ga je zelf toch ontplooien en kom je langzamerhand steeds verder.
                    En ontdek je ook wat voor soort fotografie je het beste ligt.

Dus probeer iemand die handvatten aan te reiken indien mogelijk.

Comment

bedankt voor de reacties en tips en zoals je zegt uit je eigen foto's maar zeker uit mijn fouten maar ook uit de andere foto's heb ik al veel geleerd
                      daarom vind ik het zo leuk om regelmatig een foto te plaatsen maar het stimuleert mij ook om meer mijn hobby te beoefenen
                      en er echt plezier aan te beleven
                      vanaf nu probeer ik altijd mijn exif gegevens erbij te zetten,
                      van deze foto canon 70d f3.5 1/40sec +0.3stop belichting iso 100 lens 18-55mm op 18mm en met statief zonder flitsen
                      volgens ik het gebouw goed bestudeerd heb en langs alle kanten gefotografeerd heb denk ik dat er weinig symmetrie in zit.
                      mvg martine

Comment

Wat ik graag zie in je compositie is dat je rekening hield met de mooie weerkaatsing op de vloer. Dat vind ik juist wat je foto af maakt.

Comment

Working...
                        X