Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poot omhoog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• poot omhoog

f/8 1/60 iso 400 70 mm

Re: poot omhoog

Ik mis hier toch scherpte, zal waarschijnlijk uit de hand genomen zijn, verbeter mij als ik fout ben.
    Mvg.

Comment

ik verbeter je niet, idd uit de hand,
      ik moet nog verbeteren!!lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
        ik verbeter je niet, idd uit de hand,
        ik moet nog verbeteren!!lol
        Haha je bent niet alleen, ik ook.
        Mvg.

Comment

Alles geschreven, maar het donkere jasje loopt wat dicht, das jammer, maar wel te corrigeren 70 mm en 1/60 belicting zou scherp kunnen zijn, dat wel

Comment

leuk in beeld gebracht,grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
              Ik mis hier toch scherpte, zal waarschijnlijk uit de hand genomen zijn, verbeter mij als ik fout ben.
              Mvg.
              70mm en 1/60sec, daarvoor heb je toch geen statief nodig om een scherpe foto te bekomen
              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                70mm en 1/60sec, daarvoor heb je toch geen statief nodig om een scherpe foto te bekomen
                Ewel kijk eens naar deze foto hierboven, heb ik iets verkeerd geschreven misschien ?????
                Als het hier zo verder gaat zal ik er maar mee stoppen met te reageren, je moet hier uw woorden wikken en wegen voor je iets schrijft.

Comment

Ewel kijk eens naar deze foto hierboven, heb ik iets verkeerd geschreven misschien ?????
                  Als het hier zo verder gaat zal ik er maar mee stoppen met te reageren, je moet hier uw woorden wikken en wegen voor je iets schrijft.
                  Ik bedoel enkel dat de oorzaak van de onscherpte "volgens mij" niet aan de sluitertijd ligt.
                  In combinatie met die 70mm is 1/60 toch niet uitzonderlijk dacht ik.
                  De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Ik bedoel enkel dat de oorzaak van de onscherpte "volgens mij" niet aan de sluitertijd ligt.
                    Voor u mss niet, voor sommige mensen wel. Ik heb er ook geen probleem mee, maar niet iedere mens heeft een vaste hand.
                    Dus denk ik niet dat ik hier iets belachelijk geschreven heb.

Comment

Van waar komt dan de onscherpte?
                      Ik denk ook dat 1/60 en 70mm niet altijd lukt.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

Comment

Voor u mss niet, voor sommige mensen wel. Ik heb er ook geen probleem mee, maar niet iedere mens heeft een vaste hand.
                        Dus denk ik niet dat ik hier iets belachelijk geschreven heb.
                        Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                        Van waar komt dan de onscherpte?
                        Ik denk ook dat 1/60 en 70mm niet altijd lukt.
                        mvg,
                        Eddy
                        Sorry hoor jongens dat ik een andere mening heb dan jullie maar volgens mij heb ik enkel een vraag gesteld, en vervolgens de opmerking dat de onscherpte "volgens mij" niet aan de sluitertijd ligt.
                        Dit forum dient toch om vragen te stellen en om op foto's te reageren dacht ik.
                        Ik heb trouwens nergens geschreven dat er iemand iets belachelijks geschreven heeft.

Comment

De (on)scherpte buiten beschouwing gelaten vind ik dit beeld wat te druk. De linkerboom neemt wat veel aandacht weg.
                          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Sorry hoor jongens dat ik een andere mening heb dan jullie maar volgens mij heb ik enkel een vraag gesteld, en vervolgens de opmerking dat de onscherpte "volgens mij" niet aan de sluitertijd ligt.
                            Dit forum dient toch om vragen te stellen en om op foto's te reageren dacht ik.
                            Ik heb trouwens nergens geschreven dat er iemand iets belachelijks geschreven heeft.
                            Nee dat heb je niet geschreven, maar die smiley na uw zin zegt genoeg voor mij. Daarom dat ik ze zo weinig mogelijk gebruik.
                            Ik ga er hier niet verder over discussiëren, ik schreef het alleen maar om de TS te helpen. Dit is hier de beginnershoek hé remember..
                            Mvg.

Comment

Nee dat heb je niet geschreven, maar die smiley na uw zin zegt genoeg voor mij. Daarom dat ik ze zo weinig mogelijk gebruik.
                              Ik ga er hier niet verder over discussiëren, ik schreef het alleen maar om de TS te helpen. Dit is hier de beginnershoek hé remember..
                              Mvg.
                              Dit is inderdaad de beginnershoek maar ik heb geen idee op welke manier jij de TS zou geholpen hebben met jouw opmerking.
                              Een bruikbare tip zou kunnen zijn;
                              - gebruik een statief, maar bij een snapshot is dat niet evident.
                              - zorg dat je stabiel staat, leun ergens tegen.
                              - gebruik een groter diafragma, zo kan je een kortere sluitertijd gebruiken en bewegingsonscherpte vermijden. (als je geen vaste hand hebt)
                              - verhoog je iso zodat je een kortere sluitertijd kan gebruiken. (als je geen vaste hand hebt)
                              Daar heeft een beginner veel meer aan.
                              Maar uiteindelijk blijf ik erbij dat je met 70mm en 1/60 een scherpe foto moet kunnen maken.

Comment

Working...
                              X