Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poot omhoog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: poot omhoog

Mensen, ik heb de foto genomen in een fractie van een seconde...ik zag de poot omhoog gaan en moest rap zijn, vandaar misschien de onscherpte...ik heb toch wel ern redelijk vaste hand..ik heb ook al op langere sluitertijden ern scherpe foto gemaakt..mazr toen kreeg ik meer tijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
      Mensen, ik heb de foto genomen in een fractie van een seconde...ik zag de poot omhoog gaan en moest rap zijn, vandaar misschien de onscherpte...ik heb toch wel ern redelijk vaste hand..ik heb ook al op langere sluitertijden ern scherpe foto gemaakt..mazr toen kreeg ik meer tijd
      Dan weten we waarvan de onscherpte komt. Ik zie ook geen andere reden want van je diafragma, iso en brandpunt kan het niet komen.
      Succes met je volgende opnames.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
        Dat kan inderdaad ook een mogelijke reden zijn.
        Ook succes gewenst met je volgende opnames.
        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Dan weten we waarvan de onscherpte komt. Ik zie ook geen andere reden want van je diafragma, iso en brandpunt kan het niet komen. mvg, Eddy
          Betreffende bewegingsonscherpte, zal 1/60" op 70 mm voor sommigen nipt zijn.

't Is véél erger als je vergeet de foto te verscherpen, ná het verkleinen.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

leuk shot ook het moment.
            zou wel de lucht eraf halen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X