f/8 1/60 iso 400 70 mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
poot omhoog
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: poot omhoog
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtik verbeter je niet, idd uit de hand,
ik moet nog verbeteren!!lol
Mvg.
Comment
-
leuk in beeld gebracht,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtIk mis hier toch scherpte, zal waarschijnlijk uit de hand genomen zijn, verbeter mij als ik fout ben.
Mvg.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht70mm en 1/60sec, daarvoor heb je toch geen statief nodig om een scherpe foto te bekomen
Als het hier zo verder gaat zal ik er maar mee stoppen met te reageren, je moet hier uw woorden wikken en wegen voor je iets schrijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtEwel kijk eens naar deze foto hierboven, heb ik iets verkeerd geschreven misschien ?????
Als het hier zo verder gaat zal ik er maar mee stoppen met te reageren, je moet hier uw woorden wikken en wegen voor je iets schrijft.
In combinatie met die 70mm is 1/60 toch niet uitzonderlijk dacht ik.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtIk bedoel enkel dat de oorzaak van de onscherpte "volgens mij" niet aan de sluitertijd ligt.
In combinatie met die 70mm is 1/60 toch niet uitzonderlijk dacht ik.
Dus denk ik niet dat ik hier iets belachelijk geschreven heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtIk bedoel enkel dat de oorzaak van de onscherpte "volgens mij" niet aan de sluitertijd ligt.
In combinatie met die 70mm is 1/60 toch niet uitzonderlijk dacht ik.
Ik denk ook dat 1/60 en 70mm niet altijd lukt.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtVoor u mss niet, voor sommige mensen wel. Ik heb er ook geen probleem mee, maar niet iedere mens heeft een vaste hand.
Dus denk ik niet dat ik hier iets belachelijk geschreven heb.Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtVan waar komt dan de onscherpte?
Ik denk ook dat 1/60 en 70mm niet altijd lukt.
mvg,
Eddy
Dit forum dient toch om vragen te stellen en om op foto's te reageren dacht ik.
Ik heb trouwens nergens geschreven dat er iemand iets belachelijks geschreven heeft.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtSorry hoor jongens dat ik een andere mening heb dan jullie maar volgens mij heb ik enkel een vraag gesteld, en vervolgens de opmerking dat de onscherpte "volgens mij" niet aan de sluitertijd ligt.
Dit forum dient toch om vragen te stellen en om op foto's te reageren dacht ik.
Ik heb trouwens nergens geschreven dat er iemand iets belachelijks geschreven heeft.
Ik ga er hier niet verder over discussiëren, ik schreef het alleen maar om de TS te helpen. Dit is hier de beginnershoek hé remember..
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtNee dat heb je niet geschreven, maar die smiley na uw zin zegt genoeg voor mij. Daarom dat ik ze zo weinig mogelijk gebruik.
Ik ga er hier niet verder over discussiëren, ik schreef het alleen maar om de TS te helpen. Dit is hier de beginnershoek hé remember..
Mvg.
Een bruikbare tip zou kunnen zijn;
- gebruik een statief, maar bij een snapshot is dat niet evident.
- zorg dat je stabiel staat, leun ergens tegen.
- gebruik een groter diafragma, zo kan je een kortere sluitertijd gebruiken en bewegingsonscherpte vermijden. (als je geen vaste hand hebt)
- verhoog je iso zodat je een kortere sluitertijd kan gebruiken. (als je geen vaste hand hebt)
Daar heeft een beginner veel meer aan.
Maar uiteindelijk blijf ik erbij dat je met 70mm en 1/60 een scherpe foto moet kunnen maken.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
Comment