Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
3.1.5 Fotohoek: Update’s
Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
grt,bouk.
Amai, ferme wegenwerken uitgevoerd daar
Knap gedaan, die laatste update is inderdaad nog beterderderer.
Voor mij persoonlijk verdient die wel een ereplaatsje.
De laatste is de beste .
Het is me wel een raadsel hoe die 'kleine' onscherp is en de 'ouwe' scherp......je zou toch denken dat ze allebei dezelfde snelheid hadden (?).
Niet dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit van de foto, maar het is me niet duidelijk hoe dit kan.
Groetjes
3.1.5 Fotohoek: Update’s
Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
grt,bouk.
De laatste is de beste .
Het is me wel een raadsel hoe die 'kleine' onscherp is en de 'ouwe' scherp......je zou toch denken dat ze allebei dezelfde snelheid hadden (?).
Niet dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit van de foto, maar het is me niet duidelijk hoe dit kan.
Groetjes
het is een aflossingskoers: de laatste moet de eerste aantikken, dan pas mag hij snelheid halen,
In de Beginnershoek kan je als aankomende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarover je niet echt tevreden bent maar die je toch graag wil laten beoordelen kan je hier kwijt. Van de bezoekers wordt verwacht dat ze eerder milde commentaren en/of opbouwende kritieken geven.
In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment