Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vissersboot
Collapse
X
-
-
Re: Vissersboot
@ Plaatwerker dat ik het zelf niet weet wat die stippen zijn das ook één van de redenen van deze foto te posten... soms kan men niet anders dan het onderwerp in het midden te zetten wat de vignettering betreft dat vind ik wel mooi... ieders smaak
Comment
-
Het bootje mocht voor mij ook wat kleiner en op een sterk punt liggen. Maar blijkbaar had je geen keuze daarin.
Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk bericht@ Plaatwerker dat ik het zelf niet weet wat die stippen zijn das ook één van de redenen van deze foto te posten...
Is gewoon klotsend water dat over de kaaimuur spat...
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Je kan er nog een iets andere/betere uitsnede van maken door links+boven+onder wat te gaan snijden, maar van die spetters (die ik geen meerwaarde vind, integendeel) raak je niet af.
Tenzij je heel minutieus en geduldig aan het clonen gaat.
Groetjes
Comment
-
Volg Djivan,maar toch toffe opname,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtJe kan er nog een iets andere/betere uitsnede van maken door links+boven+onder wat te gaan snijden, maar van die spetters (die ik geen meerwaarde vind, integendeel) raak je niet af.
Tenzij je heel minutieus en geduldig aan het clonen gaat.
Groetjes
Mvg.
Comment
-
de eerste vind ik de betere, incl de kademuur: weet je waardoor die -anders onverklaarbare - spetters komen.
Die vignetering past hier wel
Comment
-
toch een leuke vakantie-foto.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtde eerste vind ik de betere, incl de kademuur: weet je waardoor die -anders onverklaarbare - spetters komen.
Die vignetering past hier wel
Maar de keuze is natuurlijk aan TS.
Groetjes
Comment
-
Comment