![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/38492177/geplaatst%20op%20forum/20131031-IMG_1457-bewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dodengang
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Dodengang
Vind het contrast wel mooi, hoewel een eentonige kleurenomzetting de titel meer eer zou aandoen en realistischer zou zijn.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtdeze vind ik ook wel iets hebben.
Maar die zal je ook wel hebben zeker..
Mvg.
Comment
-
-
Vind het louter technisch bekeken zeer mooi.
Het feit dat er nog poppies bij staan geeft, vind ik, een zeer grote symbolische waarde.
Mocht misschien wat meer gang bij...maar vrees dat je dan de bloemetjes kwijt zou geweest zijn.
Al bij al, voor mij, een geslaagde opname.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
mooi maar wat minder lucht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtEen stil moment van den grote oorlog. Een heel mooie foto Sien. Zou deze zo laten zoals hij is.
Gr, Daniel.
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtHeel mooi weergegeven Sien !
Mvg John
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtVind het contrast wel mooi, hoewel een eentonige kleurenomzetting de titel meer eer zou aandoen en realistischer zou zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtIk ook Sien, al had ik mss wel graag iets meer van de dodengang gezien.
Mvg.
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtVind het louter technisch bekeken zeer mooi.
Het feit dat er nog poppies bij staan geeft, vind ik, een zeer grote symbolische waarde.
Mocht misschien wat meer gang bij...maar vrees dat je dan de bloemetjes kwijt zou geweest zijn.
Al bij al, voor mij, een geslaagde opname.
Groetjes
Marc
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi maar wat minder lucht.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtP
Zeer sprekend en prachtopnameLast edited by bommasien; 2 november 2013, 13:07.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Zeer mooie opname.
Persoonlijk zou ik geprobeerd hebben die klaprozen toch op een sterker punt in de foto te krijgen, omdat ze voor mij toch de (symbolische) blikvanger zijn in deze foto.
Alleen ik was niet ter plaatse en weet dus niet of dit wel mogelijk was. Maar ik geef toe, dit is wat muggenziften.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtSien is zeker een mooie voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtZeer mooie opname.
Persoonlijk zou ik geprobeerd hebben die klaprozen toch op een sterker punt in de foto te krijgen, omdat ze voor mij toch de (symbolische) blikvanger zijn in deze foto.
Alleen ik was niet ter plaatse en weet dus niet of dit wel mogelijk was. Maar ik geef toe, dit is wat muggenziften.
Groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk berichtHeel sterke foto!
Een opname die alles in 1 beeld verteld (het verdriet, de pijn, de hoop ...).vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtIk ook Sien, al had ik mss wel graag iets meer van de dodengang gezien.
Mvg.
mvg jakoNikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
jako
Comment
Comment