Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vanaf de eerste oogopslag zie je toch wel dat landschapsfotografie echt je meug is.
Niet dat je andere foto's niet mooi of minder zouden zijn...Maar deze springen er toch echt boven uit.
Prachtige omzetting met mooie wolken.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik volg, maar zou zeker zijn sterke reeks over Breendonk niet vergeten.
Wat ik direct zie in zijn foto's is dat Eddy een levensgenieter is. Iemand die geniet
van elk moment en die opzoek gaat naar het mooie van de dag. Ook zou ik zijn
sterke foto van destijds niet vergeten, met name die van de Europese wijk.
Landschappen zijn alvast zijn ding, maar hij is wel iemand die in vele markten thuis is.
Altijd genieten om zijn foto's te zien. Soms kan er wel eens een mindere bijzitten, maar dat hebben
we allemaal. Ik kan alleen maar zeggen: Eddy goed bezig, een voorbeeld voor de jongere garde
waar ik mezelf nog toe mag rekenen.
Het dreigend wolkendek geeft precies beweging weer.. knap!
Ik vraag me af of je bij natuurfotografie het beste is om 'automatisch' scherp te stellen of niet?! Gr. Dave
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Comment