Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Krachtige contrastrijke zwartwit en daar hou ik nu eenmaal van. Voor mij hoeven niet alle zwarte partijen opgelicht te worden of wat doortekening krijgen, dit laat ik over aan de auteur want dat is zijn gevoel die hij in de foto legt en ik ben het daar mee eens.
Wilfried het is inderdaad een heel mooi landschap en ik wil opzettelijk niet naar de kleurenversie gaan kijken. Het is nu deze die telt. Dacht ik. (De kans is groot als ik ga kijken dat ik voor de kleuren ga...)
Voor mij persoonlijk mocht er in de donkere delen van de bomen zowel op de voorgrond als op de bergflanken iets meer detail zitten. Dat kan met
oplichten. Maar ik volg volledig Raymond dat dit jouw keuze is. Mogelijks wil je wel dergelijke harde omzetting.
Ondervind momenteel bij de dames die ik plaats ook dat er bij omzetting rap en veel gaat dichtlopen. Maar soms kan dit een meerwaarde zijn.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Frie, is er hier met een ND filter of zo gewerkt? Ik zie iets van minieme soort stippeltjes, vergelijkbaar met banding, bij bepaalde wolken die ik niet echt goed kan thuisbrengen. Met Nick software filters heb ik bij foto's van mij al iets dergelijks zien gebeuren. Niet te zien in mijn kleurenfoto en dan wel in ZW
Een landschap in ZW spreekt zelden tot de verbeelding. Met deze compo en de wolkenformatie spreekt het me wel aan.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Knap uitzicht en het Z/W valt goed mee, behalve de donkere band bovenaan
Bestandsgrootte is 92 kb. Zelfs voor Z/W is dat heel weinig. Iets mis in de bewerking ?
Comment