Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor zover ik er verstand van heb...
Als je zo een foto's in de beginnershoek plaatst ben je ofwel een grote egotripper die kickt op positieve commentaren, ofwel ben je blind voor je eigen kunnen !
Dit is TOP !
Canon 1DX mk II - Canon 5D mk II Canon 7D Mk II - Canon L 24-70 f2.8 - Canon L 70-200 f2.8
Voor zover ik er verstand van heb...
Als je zo een foto's in de beginnershoek plaatst ben je ofwel een grote egotripper die kickt op positieve commentaren, ofwel ben je blind voor je eigen kunnen !
Dit is TOP !
Zelfs een "Prof. in psychiatrie" zal eerst een onderhoud willen met de persoon alvorens een "differentiële diagnose" te stellen. Straf dat jij dat kan zonder mij te kennen.
Blijf bij commentaar op de foto, die mag ook negatief zijn.
mvg,
Eddy
Zelfs een "Prof. in psychiatrie" zal eerst een onderhoud willen met de persoon alvorens een "differentiële diagnose" te stellen. Straf dat jij dat kan zonder mij te kennen.
Blijf bij commentaar op de foto, die mag ook negatief zijn.
mvg,
Eddy
Eddy, ik ken je idd niet en wil je ook niet (ver)oordelen...commentaar is positief bedoeld, komt mss cru over, maar ik vind dit geen foto voor beginnershoek, dit is volgens mij het niveau van showcase...
Groeten,
Dannieken
Canon 1DX mk II - Canon 5D mk II Canon 7D Mk II - Canon L 24-70 f2.8 - Canon L 70-200 f2.8
Comment