Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventing, Nokere

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eventing, Nokere

prachtige foto's
    (maar blijkbaar mag je dat hier niet meer zeggen)

ik zou wel dat linker dingetje in je eerste foto eraf snijden, want het voegt niet echt iets toe aan je foto
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Iets meer zoals op deze foto bedoel je?
      yep..heel mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        prachtige foto's
        (maar blijkbaar mag je dat hier niet meer zeggen)

ik zou wel dat linker dingetje in je eerste foto eraf snijden, want het voegt niet echt iets toe aan je foto
        De manier waarop jij het zegt vind ik wèl leuk om lezen: je vindt het prachtige foto's, maar dan komt een 'maar...'
        En daar hèb ik dan effectief iets aan.

Dat witte dingetje waar al een paar mensen hebben naar gerefereerd is het vlaggenstokje. Er is er links en recht eentje vastgemaakt aan de hindernis en daartussen moet de sprong worden genomen. In die hoedanigheid vond ik initieel dat het er mocht blijven bijstaan, al heb ik ook getwijfeld over weg klonen. Maar gezien mijn veel te gebrekkige kennis en vaardigheid van en met photoshop, heb ik het maar zo gelaten. Ik vrees de foto helemaal te verknoeien.
        Ik gebruik Aperture 3, en daar beperkt het klonen zich tot een cirkeltje, je kan dus geen vormen selecteren...
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Voltigeur, je bent weer veel te bescheiden... Persoonlijk vind ik deze nog mooier om te tonen

Persoonlijk ben ik meer voor de 3de foto, daar er in mijn ogen meer competitie in te zien is (strakke teugels, een goed ruggebruik van het paard etc) De eerste foto lijkt meer actie te tonen door het gezicht en het hoofd van de ruiter, maar laat de ruiter ook naar beneden kijken dan lijkt het alsof ze rustig een rondje rijden...

Comment

Prachtige reeks met voorkeur voor nr 3, de inspanning druipt er van af
            grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
              Prachtige reeks met voorkeur voor nr 3, de inspanning druipt er van af
              grt. Ria
              Dank u.
              Voor de inspanning moet ik de dank jammer genoeg doorschuiven naar ruiter en paard. Ik kan enkel klikken wanneer ze er zijn, in de hoop dat er iets in zit...
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Als ze in schowcase hadden gestaan dan had je van mij het volgende commentaar gekregen:

Mooie platen, lekker close gemaakt. Er zit op de foto's wel een tikkie een groene waas (reflectie van zon op bomen). Dit is miscchien nog iets te corrigeren.

Nr 1 iets krapper croppen. De vlaggestokjes storen wat, of er helemaal op of eraf. Hetzefde geld voor 3. Bij de derde zijn de ogen van de ruiter helaas niet te zien
                Plaat twee heeft mijn absolute voorkeur.

(Dit is de laatse keer dat ik foto's van dit niveau in beginnershoek becommentarieer )
                Last edited by KCfoto; 9 augustus 2013, 02:06.
                Groetjes, KC
                www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
                  (Dit is de laatse keer dat ik foto's van dit niveau in beginnershoek becommentarieer )
                  Tja, in dit topic staat de reden waarom ik hier in Behinnershoek post...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                    Tja, in dit topic staat de reden waarom ik hier in Behinnershoek post...
                    Ik vraag me wel af of je je doel gaat bereiken. Als echt inhoudelijk commentaar heb je naast mijn opmerkingen nog drie opmerkingen over de vlaggetjes gehad en een opmerking over de samenstelling van de serie. Wel veel meer ohhs en aahhs dan gemiddeld in SC.
                    Groetjes, KC
                    www.sportbeelden.com

Comment

Ik vraag me wel af of je je doel gaat bereiken. Als echt inhoudelijk commentaar heb je naast mijn opmerkingen nog drie opmerkingen over de vlaggetjes gehad en een opmerking over de samenstelling van de serie. Wel veel meer ohhs en aahhs dan gemiddeld in SC.
                      Het gaat hem mijn inziens niet over die ohhs en aahhs welke jij vernoemd, maar gewoon over de comments en opmerkingen die "niet" gegeven worden in de gevorderde rubrieken.

Ik heb ook al foto's geplaatst in SC en in fotobeoordeling. Daar reageert geen kat op. Misschien met reden (zijn we nog te plat in de stiel), misschien denken de habituees van die forumonderdelen: "wat komt diene gast hier doen?" De weinigen die er wel iets van comment geven zijn zij die overal op reageren (waarvoor dank trouwens).
                      Wat doen die mensen die nog twijfelen over hun kunnen dan? Terugkeren naar de beginnershoek. Hier worden inderdaad dan meer ohhs en ahhs gegeven dan echt gerichte commentaar omdat we hier met zijn allen nog beginners zijn.

Besluit: Beter Ohhs en Ahhs met een beetje comment dan helemaal niks.

Mijn gedacht, zei Boma altijd.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Da's in elk geval al beter dan bijvoorbeeld hier...

Comment

Working...
                        X