Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventing, Nokere

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eventing, Nokere

heel knap ... super hoe je de aders op de paarden echt ziet liggen .. heel mooi !!
    alles wat mooi is op zijn eigen manier......is het waard om naar te kijken !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      OK..misschien dan wat meer variatie van het moment.
      iets meer zwevend boven de hindernis.
      grt,bouk.
      Iets meer zoals op deze foto bedoel je?
      Op vaste hindernissen als deze is het net iets moeilijker dat zweefmoment in beeld te brengen. Maar ik denk te weten wat je bedoelt.
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

mooie sterke reeks
        nikon stuff

Comment

Uw fotos zijn quasi perfect Bart, maar dat wisten we op voorhand hé, wetende van waar je komt, en als we dit lazen.
          Ik denk niet dat je hier nog veel zal bijleren, alhoewel er hier ook héééél knappe koppen op gebied van fotografie komen hoor, maar of ze je nog iets kunnen bijbrengen .
          Ik persoonlijk zou zeker niet durven op één van de drie ook maar een beetje kritiek of tips voor verbetering te geven, dus alles drie .
          Misschien toch één klein hintje : ik zou portretformaat iets kleiner posten omdat velen op hun scherm met die 1024 moeten gaan scrollen om de foto volledig te zien .
          Mvrgr.
          Last edited by kriba; 7 augustus 2013, 17:02.

Comment

Wat een prachtige foto's! WOW.......
            mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
              Uw fotos zijn quasi perfect Bart, maar dat wisten we op voorhand hé, wetende van waar je komt, en als we dit lazen.
              Ik denk niet dat je hier nog veel zal bijleren, alhoewel er hier ook héééél knappe koppen op gebied van fotografie komen hoor, maar of ze je nog iets kunnen bijbrengen .
              Ik persoonlijk zou zeker niet durven op één van de drie ook maar een beetje kritiek of tips voor verbetering te geven, dus alles drie .
              Misschien toch één klein hintje : ik zou portretformaat iets kleiner posten omdat velen op hun scherm met die 1024 moeten gaan scrollen om de foto volledig te zien .
              Mvrgr.
              Oh, maar ik verdraag wel best wel wat van kritiek of commentaar hoor. En ik blijf erbij dat iedereen van iedereen kan bijleren.

En inderdaad, nu je 't zegt... iets kleiner formaat zou geen kwaad kunnen. Zou 900 pixels beter zijn? Of beter nòg ietsje kleiner?
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Weer je geliefkoosde ding kunnen doen
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik vind, alhoewel paardensportliefhebster van jongsaf, de cross-country helemaal niet leuk.
                  Maar, Voltigeur, jouw foto's hier maken het wel goed!
                  Vooral je tweede is prachtig!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                    Ik vind, alhoewel paardensportliefhebster van jongsaf, de cross-country helemaal niet leuk.
                    Met wat geluk volgen er eind deze maand een paar reeksjes van Waregem Koerse, en ik meen mij te herinneren dat galop- maar vooral drafrennen meer jouw ding zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                      Met wat geluk volgen er eind deze maand een paar reeksjes van Waregem Koerse, en ik meen mij te herinneren dat galop- maar vooral drafrennen meer jouw ding zijn?
                      Idd, drafrennen zijn nog steeds mijn favoriet alhoewel ik zelf niet meer in de sulky kan. (Niet te dik hoor, maar mijn knieën willen niet meer mee... haha ).
                      Maar ik ben begonnen als heel klein meisje op de Brabander van mijn opa, en van alles wat geproefd in de paardensport tot over 10 jaar... en dan niets meer. Jammer!
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

Comment

Ah, jij bent jouw carrière op zoiets begonnen?

Dit ben ik, in iets minder lang vervlogen tijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                          Ah, jij bent jouw carrière op zoiets begonnen?

Dit ben ik, in iets minder lang vervlogen tijd.
                          Respect!
                          Off Topic nu :
                          Ik ga hier bij ons in Mérens wel eens kijken naar een meneer die daar ook heel bedreven in is.
                          Super-tak van paardensport!
                          Touch the Earth...Gently
                          www.passionsenfrance.com

Comment

Ik vind 1 duidelijk de betere. Het hoofd van het paard vertoont zoveel energie en ook vanwege het mooie licht. Links zou ik de witte staander nog wegcroppen.

Sent from my LIFETAB_S9512 using Tapatalk 4
                            http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Mooi reeks en actie fotos,knap grts,jozef
                              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Prachtige foto's, scherp en prachtige kleuren. Sorry dat ik je geen tips kan geven, ben daarvoor echt niet bevoegd maar ik vind ze zeer mooi. Vooral de eerste en de derde. Met welke lens heb je ze genomen en stond je dan in het parcours? Mocht dat?
                                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Working...
                                X