Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de blik
Collapse
X
-
-
Re: de blik
Hyena ? De foto oogt wat komisch - was misschien niet de bedoeling. Ik vind de crop té sterk - m.i. gaat de essentie van de foto hierdoor verloren. Wat meer scherpte in de pels zou wat meer aggressiviteit kunnen tonen - nu is er een teddybeer effect.Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
-
Bedankt aan allen voor hun bijdrage.
@ Nerdifant : mmmm... zie hij nodigt je uit voor een hapje en een borreltje. Aan jou de toeschouwer om toe te happen of niet.
@ JPR : ja inderdaad goed gezien. Hij had me in het oog nietwaar ? Nu het is zeer zeker de moeite waar om naar de dierengaarde Blijdorp te gaan. Tip vermijd te hete dagen dan zijn de dieren te suf en zoeken ze de schaduw op.
Ik ga er altijd als ik in Rotterdam ben. Ook de stad is de moeite waard om te bezoeken. ' s nachts moet je wel oppassen dat geld voor alle grote steden. Wij nemen vaak de taxi als we laat naar huis gaan.
Je kunt er zoveel zien en als je er een paar dagen bent kun je gemakkelijk omliggende steden bezoeken zoals Dortrecht, Leiden enz... elk de moeite op zichzelf en steeds anders. Den Haag, Amsterdam enz... allemaal de moeite om er rond te wandelen. ook de dierentuin van Amsterdam. Zeer zeker erg mooi.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtWaar is gaiapark Jessey ?
@ Bommasien : ja, terecht dat je ze niet mag, hij luste me wel rauw vandaar die Teddybeer achtiggedoe, hij wou me in zijn val lokken.Tijdens een wandeling door het glooiend heuvellandschap ontmoet je unieke diersoorten zoals rode panda’s, giraffen en gorilla’s. Bezoek GaiaZOO vandaag!
Is ook n zuid limburg kerkerade
Wil er nog steeds een keertje naar toe.
Vriendelijke groet, jessey
Comment
-
Staat er voor mij mooi op Loeky
En de blik verraadt dat het om een wolf in schapenvacht gaat.
zou persoonlijk zelfs nog krapper durven snijden...was je ineens van die zonnevlek op zijn rug af. (Maar dat is maar een mening...)
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtWaar is gaiapark Jessey ?
@ Bommasien : ja, terecht dat je ze niet mag, hij luste me wel rauw vandaar die Teddybeer achtiggedoe, hij wou me in zijn val lokken.
Grt,
Jean-Pierre
Comment
Comment