Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik post maar zeer zelden een foto, omdat ik doorgaans zelf al zoveel fouten zie, dat ik ze gewoon al niet durf posten. Bij deze trouwens ook, maar ik vroeg me nu toch af wat anderen ervan denken.
Ik heb zelf zo de indruk dat de bergen achteraan toch niet zo scherp zijn als zou mogen, er zit ruis in de voorgrond, daarnaast heb ik zelf het gevoel van lichte overscherping, maar ik denk dat ik dat iets té snel heb merk ik aan reacties op andere foto's soms, dus dat zal aan mij liggen. :-)
Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM
Voor mij oogt er ook wel iets niet "koosjer" met de scherpte (vooral opvallend op de linker helling.)
Is jammer want is een heel mooi zicht.
Volg Bouk ook wel een beetje dat er een stuk hemel zou mogen opgegeven worden.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment