Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor de 384 miljoenste keer gefotografeerd
Collapse
X
-
-
Re: Voor de 384 miljoenste keer gefotografeerd
Wat is er verkeerd aan die foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried54 Bekijk berichtWat is er verkeerd aan die foto?
Nu is het wel zo dat (mijn mening) het niet aan de gebruikers is om daar op te reageren in dezelfde thread maar dat via PM te doen en een melding (met het uitroepteken) aan de mods.
Wat mij betreft, mooie opname. Ik zou zelf voor lagere ISO en langere sluitertijd + kleiner diafragma gegaan zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steehtjah Bekijk berichtHoe verwijder ik zelf de foto?
Comment
-
Het is zoals met onze bollen van het Atomium, eigendomsrechten etc. Je mag ze wel fotograferen voor eigen gebruik, maar niet tonen aan derden, of commercieel gebruiken. Er zullen nog wel van die zaken zijn, theater, concerten etc. Maar uiteindelijk DIT was toch een bijzondere foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtWat mij betreft, mooie opname. Ik zou zelf voor lagere ISO en langere sluitertijd + kleiner diafragma gegaan zijn.
Comment
-
Heel knappe plaat
Lijkt net een gouden toren en ook het standpunt vind ik tof.
Op de belichting van deze toren berust bij mijn weten copyright...maar dat hebben ze je hier al gezegd.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtHeel knappe plaat
Lijkt net een gouden toren en ook het standpunt vind ik tof.
Op de belichting van deze toren berust bij mijn weten copyright...maar dat hebben ze je hier al gezegd.
Groetjes
MarcEn ik krijg hem niet verwijderd, dus ik wacht wel tot de mods hem in de vuibak kieperen
Comment
-
-
Atomium mag je hier tonen (is hier al eens ergens beantwoord door de atomumverantwoordelijken)
Eifeltoren overdag mag ook getoond worden;
voor avondfoto's moet je toestemming vragen:
The Eiffel Tower, built in 1889, falls within the public domain.
Daytime views from the Eiffel Tower are rights-free.
However, its various illuminations are subject to author’s rights as well as brand rights. Usage of these images is subject to prior request from the "Société d’Exploitation de la Tour Eiffel" (the Eiffel Tower’s operating company, or SETE).
The citation "Eiffel Tower", the names of the various services offered on the monument as well as domain names are also registered.
beetje googelen...
Comment
Comment