Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medicine Lake

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Medicine Lake

Ik post maar zeer zelden een foto, omdat ik doorgaans zelf al zoveel fouten zie, dat ik ze gewoon al niet durf posten. Bij deze trouwens ook, maar ik vroeg me nu toch af wat anderen ervan denken.

Last edited by Muse; 1 augustus 2013, 11:26.
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Re: Medicine Lake

Geen foto te zien helaas.

Comment

Ben benieuwd wat je als fouten ziet.
      Vind het toch wel een leuke, mede door de reflectie - mooie diepte ook.
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Horizon ligt op 1/3, lucht met wolken, mooie compo, refectie. Zie niet direct fouten
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

bij dit soort reflecties, vind ik de horizon in het midden het mooist.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Persoonlijk zie ik dit soort beelden graag in meer panoramamode en niet in portraitmode. Voor de rest is het een goede plaat, niks mis mee.
            Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Ik heb zelf zo de indruk dat de bergen achteraan toch niet zo scherp zijn als zou mogen, er zit ruis in de voorgrond, daarnaast heb ik zelf het gevoel van lichte overscherping, maar ik denk dat ik dat iets té snel heb merk ik aan reacties op andere foto's soms, dus dat zal aan mij liggen. :-)
              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                Persoonlijk zie ik dit soort beelden graag in meer panoramamode en niet in portraitmode. Voor de rest is het een goede plaat, niks mis mee.
                Ik heb hem ook in landscape, maar voor een of andere reden, die ik nu alweer niet meer weet, verkoos ik toch deze.

Comment

Oogt overbewerkt. Onscherp opgenomen en dan oververscherpt. Kon beter.
                  YMMV
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Voor mij oogt er ook wel iets niet "koosjer" met de scherpte (vooral opvallend op de linker helling.)
                    Is jammer want is een heel mooi zicht.
                    Volg Bouk ook wel een beetje dat er een stuk hemel zou mogen opgegeven worden.

Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Het ziet er daar heel tof uit.
                      Maar een beetje van de lucht af zou toch prettiger kijken.
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

Comment

idd minder lucht,
                        scherpte kan ik hier nu niet echt iets verkeerds zien
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Dus dan best afsnijden boven het wolkje links, zodat een de foto boven en onder een perfecte spiegeling is?
                          Bedankt allemaal voor de reacties!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
                            Dus dan best afsnijden boven het wolkje links, zodat een de foto boven en onder een perfecte spiegeling is?
                            yep...
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De één vind dit, de ander dat,! En ik ik vind dit mooi!
                              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                              X