Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eenvoudig maar mooi. En vooral zoals Rudy schreef, knap gebruik gemaakt van de DOF.
En wat de Zeeuwse mosselen betreft.... een groot deel komt uit het buitenland (zowat de helft van de Zeeuwse mosselen zijn Iers of Deens), worden eventjes verwaterd in de Oosterschelde en mirakel, mirakel...... het zijn Zeeuwse geworden.
Of liever ze moeten eventjes met het Oosterschelde water in contact gekomen zijn om ze te mogen verkopen als Zeeuwse.
Dus zijn niet alleen de Zeeuwse lekker, maar zijn zowat alle mosselen lekker. 't Is maar dat ge het weet niet .
Eenvoudig maar mooi. En vooral zoals Rudy schreef, knap gebruik gemaakt van de DOF.
En wat de Zeeuwse mosselen betreft.... een groot deel komt uit het buitenland (zowat de helft van de Zeeuwse mosselen zijn Iers of Deens), worden eventjes verwaterd in de Oosterschelde en mirakel, mirakel...... het zijn Zeeuwse geworden.
Of liever ze moeten eventjes met het Oosterschelde water in contact gekomen zijn om ze te mogen verkopen als Zeeuwse.
Dus zijn niet alleen de Zeeuwse lekker, maar zijn zowat alle mosselen lekker. 't Is maar dat ge het weet niet .
Mvrgr.
Dank voor je reactie, wij zagen in Yrseke een volledig pallet oesters klaar staan voor uitvoer naar Milaan. En wij , de toerist, in Italie maar denken dat we Italiaanse eten
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
klopt helemaal!
wanneer er geen 'Zeeuwse' voorhanden zijn, koop ik Ierse. Die zijn lekkerder dan de Deense (alhoewel ik toch een beetje een Denemarken-fan ben); heb ik al meerdere malen ondervonden.
ik vind dit dus een héél mooie foto
eventueel zou ik nog eventjes iets meer details naar voren proberen te brengen
heb je een sensorvlek proberen weg te poetsen?
klopt helemaal!
wanneer er geen 'Zeeuwse' voorhanden zijn, koop ik Ierse. Die zijn lekkerder dan de Deense (alhoewel ik toch een beetje een Denemarken-fan ben); heb ik al meerdere malen ondervonden.
Neen hoor heb hier niks gepoetst gepoetst . Bedankt voor jr leuke reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment