Iso 100-1/125s-55mm-f/5.6
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wachtend op de mosselen
Collapse
X
-
-
Re: Wachtend op de mosselen
Yep, ik zit ook te wachten.
Foto op zijn eigen zegt mij persoonlijk niet zo veel, maar je hebt wel mooi gebruik gemaakt van je DOF.
-
Binnen drie weken brengen ze hier echte zeeuwse mosselen... mjammie.
Mooie DOF sien!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Eenvoudig maar mooi. En vooral zoals Rudy schreef, knap gebruik gemaakt van de DOF.
En wat de Zeeuwse mosselen betreft.... een groot deel komt uit het buitenland (zowat de helft van de Zeeuwse mosselen zijn Iers of Deens), worden eventjes verwaterd in de Oosterschelde en mirakel, mirakel...... het zijn Zeeuwse geworden.
Of liever ze moeten eventjes met het Oosterschelde water in contact gekomen zijn om ze te mogen verkopen als Zeeuwse.
Dus zijn niet alleen de Zeeuwse lekker, maar zijn zowat alle mosselen lekker. 't Is maar dat ge het weet niet .
Mvrgr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk berichtEenvoudig maar mooi. En vooral zoals Rudy schreef, knap gebruik gemaakt van de DOF.
En wat de Zeeuwse mosselen betreft.... een groot deel komt uit het buitenland (zowat de helft van de Zeeuwse mosselen zijn Iers of Deens), worden eventjes verwaterd in de Oosterschelde en mirakel, mirakel...... het zijn Zeeuwse geworden.
Of liever ze moeten eventjes met het Oosterschelde water in contact gekomen zijn om ze te mogen verkopen als Zeeuwse.
Dus zijn niet alleen de Zeeuwse lekker, maar zijn zowat alle mosselen lekker. 't Is maar dat ge het weet niet .
Mvrgr.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
ik vind dit dus een héél mooie foto
eventueel zou ik nog eventjes iets meer details naar voren proberen te brengen
heb je een sensorvlek proberen weg te poetsen?
Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk berichtEn wat de Zeeuwse mosselen betreft.... een groot deel komt uit het buitenland (zowat de helft van de Zeeuwse mosselen zijn Iers of Deens), worden eventjes verwaterd in de Oosterschelde en mirakel, mirakel...... het zijn Zeeuwse geworden.
wanneer er geen 'Zeeuwse' voorhanden zijn, koop ik Ierse. Die zijn lekkerder dan de Deense (alhoewel ik toch een beetje een Denemarken-fan ben); heb ik al meerdere malen ondervonden.
Comment
-
Vind ik ook wel een mooie hoor! Mooie DOF en hoe die steel vanuit het hoekje vertrekt! Er is over nagedacht!
Groetjes
RoelieeNikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtik vind dit dus een héél mooie foto
eventueel zou ik nog eventjes iets meer details naar voren proberen te brengen
heb je een sensorvlek proberen weg te poetsen?
klopt helemaal!
wanneer er geen 'Zeeuwse' voorhanden zijn, koop ik Ierse. Die zijn lekkerder dan de Deense (alhoewel ik toch een beetje een Denemarken-fan ben); heb ik al meerdere malen ondervonden.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roeliee Bekijk berichtVind ik ook wel een mooie hoor! Mooie DOF en hoe die steel vanuit het hoekje vertrekt! Er is over nagedacht!
Groetjes
Roelieevriendelijke groeten, Sien
Comment
-
ik vind de foto zondermeer mooi.
mooi gebruik gemaakt van de DOFeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Comment