Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lavandula

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lavandula

Eerste instantie was de bedoeling om de lavendel te fotograferen. Deze hommels kwamen een kijkje nemen en wouden mee op de foto. Wat vinden jullie ervan? Tips zijn altijd welkom.

Bedankt voor het kijken !
    Mvg John

Lavandula I by John..C, on Flickr

exif :

F5.6
    1/80
    iso 400
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Re: Lavandula

ik vind dat de 'onscherpe vlekken' van de bloemetjes die voor de DOF liggen teveel aandacht opeisen.

Comment

Misschien bovenaan wat afhalen, zodat je het focuspunt wat meer naar voren haalt
      Lavendel is een moeilijke bloeier om heel scherp te krijgen op een foto, en daarom werkt men veel met scherptediepte en je zit niet zo slecht

Comment

Zou hier nog croppen als de ruis niet te hoog gaat worden. Een deel van het onscherpe weg en de bij links boven
        Photography is an art of observation.

Comment

Dank jullie wel voor de beoordeling

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
          Zou hier nog croppen als de ruis niet te hoog gaat worden. Een deel van het onscherpe weg en de bij links boven
          Je zou dus de linker bovenhoek naar binnen trekken, is dat wat je bedoelt ?

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          ik vind dat de 'onscherpe vlekken' van de bloemetjes die voor de DOF liggen teveel aandacht opeisen.
          Persoonlijk vond ik het wel iets hebben

Misschien bovenaan wat afhalen, zodat je het focuspunt wat meer naar voren haalt
          Lavendel is een moeilijke bloeier om heel scherp te krijgen op een foto, en daarom werkt men veel met scherptediepte en je zit niet zo slecht
          Tot waar zou je croppen ? Zou ik door het diafragma dicht te knijpen wat meer scherptediepte kunnen krijgen?

Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Working...