Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind je titel en beeld niet slecht gekozen. Alles staat stil en dat is precies waar de mensen die druk in de weer zijn geweest wensen.
Je kunt het ook ironisch bekijken
Voor mij een tof en sprekend beeld
Ik vind je titel en beeld niet slecht gekozen. Alles staat stil en dat is precies waar de mensen die druk in de weer zijn geweest wensen.
Je kunt het ook ironisch bekijken
Voor mij een tof en sprekend beeld
je snapt het gevoel dat ik er trachtte in te steken! dank!
Met LR heb je zeker de mogelijkheid om wat meer te spelen met je belichting zodat dichtlopen en uitbranden kan vermeden worden. (Vooral het niet danig erg is.)
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Aanschaffen van programma's als LR 5 en DxO is niet meer zo duur. Voor 9,5 euro op schijfje en download 8,5 euro. Werkt perfect en bij de download zit de licencie
Aanschaffen van programma's als LR 5 en DxO is niet meer zo duur. Voor 9,5 euro op schijfje en download 8,5 euro. Werkt perfect en bij de download zit de licencie http://ssill.info/catalog/adobe-lightroom-p-1080.html
Ik krijg toch de indruk dat dit niet erg kosher is.
Met LR heb je zeker de mogelijkheid om wat meer te spelen met je belichting zodat dichtlopen en uitbranden kan vermeden worden. (Vooral het niet danig erg is.)
Aanschaffen van programma's als LR 5 en DxO is niet meer zo duur. Voor 9,5 euro op schijfje en download 8,5 euro. Werkt perfect en bij de download zit de licencie
Comment