iso100-1/125s-F/8-37mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zomer activiteit
Collapse
X
-
-
Re: Zomer activiteit
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtIk vind je titel en beeld niet slecht gekozen. Alles staat stil en dat is precies waar de mensen die druk in de weer zijn geweest wensen.
Je kunt het ook ironisch bekijken
Voor mij een tof en sprekend beeld
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtHet beeld op zich zegt me niet veel maaaar de scherpte is er enorm op vooruit gegaan in je foto'svriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Vind het wel een heerlijk rustgevend zicht
Met LR heb je zeker de mogelijkheid om wat meer te spelen met je belichting zodat dichtlopen en uitbranden kan vermeden worden. (Vooral het niet danig erg is.)
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Aanschaffen van programma's als LR 5 en DxO is niet meer zo duur. Voor 9,5 euro op schijfje en download 8,5 euro. Werkt perfect en bij de download zit de licencie
Over de foto: Mooie kleurverhoudingen en scherpte zeker onder controle. Oplichten van dieptewerking kan nog rustig, maar is uw keuze
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtAanschaffen van programma's als LR 5 en DxO is niet meer zo duur. Voor 9,5 euro op schijfje en download 8,5 euro. Werkt perfect en bij de download zit de licencie
http://ssill.info/catalog/adobe-lightroom-p-1080.htmlVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk krijg toch de indruk dat dit niet erg kosher is.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtVind het wel een heerlijk rustgevend zicht
Met LR heb je zeker de mogelijkheid om wat meer te spelen met je belichting zodat dichtlopen en uitbranden kan vermeden worden. (Vooral het niet danig erg is.)
Groetjes
Marc
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtAanschaffen van programma's als LR 5 en DxO is niet meer zo duur. Voor 9,5 euro op schijfje en download 8,5 euro. Werkt perfect en bij de download zit de licencie
Over de foto: Mooie kleurverhoudingen en scherpte zeker onder controle. Oplichten van dieptewerking kan nog rustig, maar is uw keuze
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtSien, weer een goedevriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment