Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedenacht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goedenacht

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
    Het origineel is mooi, maar de bewerking heeft net door de wat afwijkende toning toch een meerwaarde
    Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
    doe maar de seventies voor mij

en voor de infidels: Deep Purple (DE 70's band!) heeft een nieuwe CD uit
    Op een van de oude LP's staat een vergelijkbare foto Ben wel een blues fan, maar wie goed luistert weet dat in Deep Purple ook heel wat bleus is verwerkt, ook al zullen er velen het niet eens zijn met mij, omdat hun muziek destijds voor wat oproering zorgde
    Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
    Ik vind het een beetje jammer dat je de hele foto hebt aangepakt. Ik vond nl. de hemelkleuren, alhoewel wat fel, toch heel mooi.
    Daarom had ik eerder aan zoiets gedacht.
    Ik lees het wel als ik de link terug moet verwijderen.
    Mvrgr.

PS Ik had eerst niet door dat de tweede de originele foto was, ik dacht dat het een versie was die je lichter gemaakt had..... maar ik laat toch mijn link staan, dan is mijn eerste reactie nog wat duidelijker.
    Laat de link maar staan, en eerlijk gezegd vind ik deze ook niet helemaal slecht. Durfde eigenlijk zelf niet zover te gaan. Ik ben een voorstander van personen die niet alleen iets vertellen hoe ze het moeten doen, maar dat ook met een voorbeeldje laten zien. Dus ook voor anderen, men mag rustig mijn foto's hier bewerken naar eiegn smaak en linken. Het is meestal de beste leerschool voor ons. Bedankt voor de mooie bewerking
    Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
    Nu ik beide kan bekijken ga ik toch voor de kleuren in 1.
    Bedankt voor de reactie's, tips en hulp
    BTW, Leren doen we aan de hand van uitleg, maar graag ook een linkje wat mij betreft met voorbeeld. Naar voorbeelden van o.a. Plaatwerker, Eddy007, NoekelMi en meerderen natuurlijk. Zo kunnen we vergelijken en aan de hand van de uitleg de correctie ook benaderen.
    Last edited by Beelder; 29 juni 2013, 13:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      doet me een beetje jaren 70 aan (en daar ben ik blijven hangen, zegt m'n vrouw )
      Jij niet alleen hoor Vrouwen gaan ook sneller mee met hun tijd En daarom vallen ook vaak jongere vrouwen op oudere mannen Omdat wij blijven hangen
      Last edited by Beelder; 29 juni 2013, 19:15.

Comment

Met de kleuren, zoals ik ze waarneem..., had de tweede ruim volstaan
        Het optrekken ervan is jouw keuze en te zien aan andere reacties wordt dit ook gesmaakt.

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
        X