Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goedenacht
Collapse
X
-
-
Re: Goedenacht
Mooi vuurwerk
Ik weet niet of die kleuropwaardering nodig was. Een geval van smaak.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Ik vind hem erg leuk! Te centraal maar dat is nu het goeie eraan, zon achter de boom. Leuk!Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!
Comment
-
Ik hou er wel en niet van. Op het eerste zicht dacht ik prachtig, maar niet veel later zag ik dat overmatig aanwezige blauw en dat vind ik persoonlijk dan heel wat minder.
Kan inderdaad een geval van smaak zijn zoals eddy007 reeds aangaf, maar het oogt helemaal niet natuurlijk op die manier.
Mvrgr.
Comment
-
het oogt niet natuurlijk
maar wel
doet me een beetje jaren 70 aan (en daar ben ik blijven hangen, zegt m'n vrouw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooi vuurwerk
Ik weet niet of die kleuropwaardering nodig was. Een geval van smaak.
mvg,
EddyOorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk berichtIk vind hem erg leuk! Te centraal maar dat is nu het goeie eraan, zon achter de boom. Leuk!Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk berichtIk hou er wel en niet van. Op het eerste zicht dacht ik prachtig, maar niet veel later zag ik dat overmatig aanwezige blauw en dat vind ik persoonlijk dan heel wat minder.
Kan inderdaad een geval van smaak zijn zoals eddy007 reeds aangaf, maar het oogt helemaal niet natuurlijk op die manier.
Mvrgr..
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichthet oogt niet natuurlijk
maar wel
doet me een beetje jaren 70 aan (en daar ben ik blijven hangen, zegt m'n vrouw)
Bedankt voor de reatie's
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtHet kerkje is toch mooi aanwezig ookOorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtWaarom heb je de zon verborgen achter die boom ?
In de verzadiging zou ik het violet wat terugschroeven en het groen wat hoger.Wilde, net zoals NoenkelMi al opmerkte de sfeer van enkele jaren terug erin brengen.
Heb voor de zij die het graag zien, het origineel erbij geplaatst. Geen uitsnede enkel verkleind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtIk vind de bewerkte versie.. de eerste het mooist.
Prachtig zijn die kleuren!en even slechts 7% bijtrekken en je hebt het al. Nadeel is natuurlijk dat je wat afwijkende kleurtoning krijgt in je voorgrond, die je dan weer iets moet gaan oplichten., maar daar kunnen we allemaal wat van opsteken hier.
Comment
-
-
doe maar de seventies voor mij
en voor de infidels: Deep Purple (DE 70's band!) heeft een nieuwe CD uit
Comment
-
Ik vind het een beetje jammer dat je de hele foto hebt aangepakt. Ik vond nl. de hemelkleuren, alhoewel wat fel, toch heel mooi.
Daarom had ik eerder aan zoiets gedacht.
Ik lees het wel als ik de link terug moet verwijderen.
Mvrgr.
PS Ik had eerst niet door dat de tweede de originele foto was, ik dacht dat het een versie was die je lichter gemaakt had..... maar ik laat toch mijn link staan, dan is mijn eerste reactie nog wat duidelijker.Last edited by kriba; 29 juni 2013, 02:40.
Comment
Comment