Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kamperfoelie
Collapse
X
-
-
Re: Kamperfoelie
300mm uit de hand, toch niet aan iedereen aanraden. Hier is dat wel gelukt met een mooi resultaat en mooie BG.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtKnap, mag nog wat meer verzadiging
Dan heb je wel een vaste hand
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtHeel mooi, op een of ander manier zelfs vertederend!
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht300mm uit de hand, toch niet aan iedereen aanraden. Hier is dat wel gelukt met een mooi resultaat en mooie BG.
mvg,
Eddy
Dank voor jullie reactie.Last edited by Beelder; 28 juni 2013, 23:35.
Comment
-
-
een mooie.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Mooi, maar persoonlijk mis ik hier iets ....
Ofwel is er net iets teveel achtergrond aanwezig of anders mis ik hier het samenspel van meerdere bloemen van de kamperfoelie.
Als ik aan een kamperfoelie denk, stel ik me een weelde aan bloemen voor. En deze foto heeft me het idee dat dit een alleenstaande bloem is ....
Maar dat is mijn persoonlijk gevoel natuurlijk.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtMooi, maar persoonlijk mis ik hier iets ....
Ofwel is er net iets teveel achtergrond aanwezig of anders mis ik hier het samenspel van meerdere bloemen van de kamperfoelie.
Als ik aan een kamperfoelie denk, stel ik me een weelde aan bloemen voor. En deze foto heeft me het idee dat dit een alleenstaande bloem is ....
Maar dat is mijn persoonlijk gevoel natuurlijk.
dekaHij hangt ook scheef, maar heb in de portretstand de camera gedraaid zodat de steel uit de hoek vertrok. Dus in deze foto zou de horizon
scheef staan.
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichteen mooie.
Comment
-
Mooi vastgelegd Beelder met een mooie achtergrond
Voor mij dat is dan weer een persoonlijke mening...mocht er bovenaan iets minder van die mooie achtergrond zijn.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
Comment