Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hij is mooi Ik zou(dus ik en verder is het uw creatie ) er boven een stuk afdoen en er een echte panorama van maken. Ik denk dat je beeld dat nog mooier straalt. Ik 'denk' dat het ochtendrood ook meer aandacht krijgt. Mooi beeld met die nevel.
Zucht. Zo zou elke ochtend moeten zijn. En zo zou elke ochtend gefotografeerd
moet worden. Als de mist het ochtendgloren zo zacht maakt als de natte handen
van je grootmoeder.
Weerom een hele knappe
Zoals je zelf schreef onlang: alles moet meezitten...en of ik nu vroeg opsta of lang in m'n bed lig...heb blijkbaar telkens het verkeerde moment gekozen en geen zon gevonden
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Oogt voor mij wat te pastelachtig, te weinig klerurverzadiging . Toen ik in PS gewoon eens in Afbeelding-Aanpassingen- op egaliseren klikte kwam er een totaal ander foto tevoorschijn, die mij wel aanstond. Mocht het mijn foto zijn, ik zou het wel weten <KNIP>
Groetjes
Mag ik u voor de zoveelste maal vragen om uw commentaar te beperken tot de foto <KNIP> Dank u.
mvg,
Eddy
Comment