Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Fiesta R5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe Fiesta R5

De nieuwe Fiesta R5 in miezerig weer

F6.3
    1/500
    iso 600
    250 mm

Andere uitsnede:

F6.3
    1/500
    iso 600
    250 mm

Persoonlijke mening:Vind ik de eerste foto goed gelukt alsook de fellere kleurtjes vind ik mooi, graag andere "opbouwende" commentaar

Alle opbouwende kritiek is welkom

Groeten
    Last edited by svanma; 30 juni 2013, 10:46.
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

Re: Nieuwe Fiesta R5

Voor mij twee mooie hoor.

PS Ik miste tot voor een tiental jaar samen met manlief geen enkele van de rallys van Ieper. Ik was er reeds bij in de tijd van Gilbert Staepelaere !
    Wat ik dit jaar niet begreep is dat die R5 categorie overal de snelste waren maar niet blijkbaar niet meetelden voor het klassement.......
    Ik ga eens moeten opzoeken wat daar precies de reden voor is. Of misschien weet jij het ?

Mvrgr.

Comment

Re: Nieuwe Fiesta R5

De nieuwe R5 reeks (er waren er 2 als ik mij niet vergis) waren testen in rally omstandigheden.

Volgende maand in Finland als ik mij niet vergis is de eerste maal dat ze zullen meedoen met klassement.

ze waren inderdaad erg snel en vooral thierry neuville

Groeten

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
      Voor mij twee mooie hoor.

PS Ik miste tot voor een tiental jaar samen met manlief geen enkele van de rallys van Ieper. Ik was er reeds bij in de tijd van Gilbert Staepelaere !
      Wat ik dit jaar niet begreep is dat die R5 categorie overal de snelste waren maar niet blijkbaar niet meetelden voor het klassement.......
      Ik ga eens moeten opzoeken wat daar precies de reden voor is. Of misschien weet jij het ?

Mvrgr.
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

Comment

Working...
      X