Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooie foto hoort Kleuren,compositie en scherptediepte zitten zeker goed. Alhoewel de kleuren zo mooi naturel zijn, ben ik toch benieuwd hoe hij het in het z/w doet .
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
Heel mooie foto hoort Kleuren,compositie en scherptediepte zitten zeker goed. Alhoewel de kleuren zo mooi naturel zijn, ben ik toch benieuwd hoe hij het in het z/w doet .
Mvg John
Bedankt John voor de suggestie Heb de foto even omgezet en in update geplaatst.
Ik heb niet gelezen wat de anderen schreven, dat doe ik nadien. Ik vind ze beiden erg mooi.
Het gevoel dat de foto me geeft is een druk, haast verpletterende overheersende druk op die weerloze niets vermoedende wandelaars, zowel in kleur als zw versie. Ze worden letterlijk helemaal door de natuur overmand.
Ik hoop dat ik het goed uitdrukt.
Ik heb niet gelezen wat de anderen schreven, dat doe ik nadien. Ik vind ze beiden erg mooi.
Het gevoel dat de foto me geeft is een druk, haast verpletterende overheersende druk op die weerloze niets vermoedende wandelaars, zowel in kleur als zw versie. Ze worden letterlijk helemaal door de natuur overmand.
Ik hoop dat ik het goed uitdrukt.
Nou..Dit heb je heel goed uitgedrukt en duidelijker kan het niet, waarvoor dank Bedankt ook voor de reactie
Dank je om de moeite te doen om hem ook in het z/w te plaatsen. De z/w geeft dat gevoel wat Djivan zo goed uitdrukt nog meer weer. Dit vindt ik persoonlijk een meerwaarde aan de foto. De wandelaars worden ook volledig overkoepeld door de pracht der natuur !
Al bij al, Ik vind het erg knap zowel in kleur als z/w
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
Dank je om de moeite te doen om hem ook in het z/w te plaatsen. De z/w geeft dat gevoel wat Djivan zo goed uitdrukt nog meer weer. Dit vindt ik persoonlijk een meerwaarde aan de foto. De wandelaars worden ook volledig overkoepeld door de pracht der natuur !
Al bij al, Ik vind het erg knap zowel in kleur als z/w
Comment