Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

W.i.h.b.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: W.i.h.b.

Mooie kleuren,mooie diepte , "persoonlijk "zou ik een poging doen om er een pano van te maken!
    Groeten. Ronald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nmr Bekijk bericht
      Mooie kleuren,mooie diepte , "persoonlijk "zou ik een poging doen om er een pano van te maken!
      Leuke tip! Neem ik mee en misschien komt er wel iets moois uit. Dank voor de reactie.

Comment

Heel mooie foto hoort Kleuren,compositie en scherptediepte zitten zeker goed. Alhoewel de kleuren zo mooi naturel zijn, ben ik toch benieuwd hoe hij het in het z/w doet .

Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
          Heel mooie foto hoort Kleuren,compositie en scherptediepte zitten zeker goed. Alhoewel de kleuren zo mooi naturel zijn, ben ik toch benieuwd hoe hij het in het z/w doet .

Mvg John
          Bedankt John voor de suggestie Heb de foto even omgezet en in update geplaatst.

Comment

Ik heb niet gelezen wat de anderen schreven, dat doe ik nadien. Ik vind ze beiden erg mooi.
            Het gevoel dat de foto me geeft is een druk, haast verpletterende overheersende druk op die weerloze niets vermoedende wandelaars, zowel in kleur als zw versie. Ze worden letterlijk helemaal door de natuur overmand.
            Ik hoop dat ik het goed uitdrukt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              Ik heb niet gelezen wat de anderen schreven, dat doe ik nadien. Ik vind ze beiden erg mooi.
              Het gevoel dat de foto me geeft is een druk, haast verpletterende overheersende druk op die weerloze niets vermoedende wandelaars, zowel in kleur als zw versie. Ze worden letterlijk helemaal door de natuur overmand.
              Ik hoop dat ik het goed uitdrukt.
              Nou..Dit heb je heel goed uitgedrukt en duidelijker kan het niet, waarvoor dank Bedankt ook voor de reactie

Comment

Dank je om de moeite te doen om hem ook in het z/w te plaatsen. De z/w geeft dat gevoel wat Djivan zo goed uitdrukt nog meer weer. Dit vindt ik persoonlijk een meerwaarde aan de foto. De wandelaars worden ook volledig overkoepeld door de pracht der natuur !

Al bij al, Ik vind het erg knap zowel in kleur als z/w

Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Ik vind hem ook best mooi... ondanks het drukkende

Bij de zw-uitvoering vind ik het pad mooier, minder nadrukkelijk aanwezig. Maar eigenlijk mis ik dan wel de kleur van het bladerendek... een combi?
                  Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
                    Dank je om de moeite te doen om hem ook in het z/w te plaatsen. De z/w geeft dat gevoel wat Djivan zo goed uitdrukt nog meer weer. Dit vindt ik persoonlijk een meerwaarde aan de foto. De wandelaars worden ook volledig overkoepeld door de pracht der natuur !

Al bij al, Ik vind het erg knap zowel in kleur als z/w

Mvg John
                    Graag gedaan, jij bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door Pokemieke Bekijk bericht
                    Ik vind hem ook best mooi... ondanks het drukkende

Bij de zw-uitvoering vind ik het pad mooier, minder nadrukkelijk aanwezig. Maar eigenlijk mis ik dan wel de kleur van het bladerendek... een combi?
                    Bedankt voor de reactie.

Comment

Working...
                    X