Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
W.i.h.b.
Collapse
X
-
-
Re: W.i.h.b.
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMooi licht, mooie kleuren en goede diepte
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtNogal druk beeld,niet?
Scherpte is prima.Last edited by Beelder; 19 mei 2013, 18:01.
Comment
-
Waarmee ik wil zeggen dat je als toeschouwer van dit beeld in eerste instantie naar de kruin van de bomen wordt getrokken. Alij, bij mij toch. Pas nadien zie ik daar ergens twee oudjes wandelen.
Misschien had ik hier voor portret stand gekozen?
Enfin, my two cents he
Enne... de meest die hier kan leren ben ik denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtBedankt voor de reactie.
Hoe bedoel je druk beeld? Kun je me dit even fotografisch uitleggen, want misschien kan ik van u nog veel leren? Bedank op voorhand voor je reactie en uitleg.Running is a way of living..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtWaarmee ik wil zeggen dat je als toeschouwer van dit beeld in eerste instantie naar de kruin van de bomen wordt getrokken. Alij, bij mij toch. Pas nadien zie ik daar ergens twee oudjes wandelen.
Misschien had ik hier voor portret stand gekozen?
Enfin, my two cents he
Enne... de meest die hier kan leren ben ik denk ik
Comment
-
-
Ook ik vind deze heel druk, maar dat heb je nu eenmaal in een bos met bladerdek.
Maar wat ik wel vind is dat de kleuren er iets over zijn.
Ik meen dit te kunnen ontwaren in het voor mij gifgroene gras, en de bladkleur van de beuken links.
Maar wellicht zijn er ook liefhebber van deze felle kleuren.
PS Waarom de titel W.i.h.b. ipv Wandelen in het bos ?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtOok ik vind deze heel druk, maar dat heb je nu eenmaal in een bos met bladerdek.
Maar wat ik wel vind is dat de kleuren er iets over zijn.
Ik meen dit te kunnen ontwaren in het voor mij gifgroene gras, en de bladkleur van de beuken links.
Maar wellicht zijn er ook liefhebber van deze felle kleuren.
PS Waarom de titel W.i.h.b. ipv Wandelen in het bos ?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtHeb de kleur zelfs nog iets getemperd Djivan Zo goed als origineel bij dat lichtinval door de bomen. Tja, wilde in de titel ook eens wat raadselachtig zijn, maar dat is voor jou dus geen probleem merk ik Bedankt voor je reactie
PS Dat raadsels oplossen zal misschien wel met mijn vroeger beroep te maken hebben .
Groetjes
Comment
-
-
de tittel snap ik niet meteen , dit hoeft ook niet.
knappe foto mooie zachte kleuren, mag wel wat scherper.(naverscherpt?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtde tittel snap ik niet meteen , dit hoeft ook niet.
knappe foto mooie zachte kleuren, mag wel wat scherper.(naverscherpt?)Last edited by Beelder; 19 mei 2013, 21:45.
Comment
-
Toffe naturelle foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtToffe naturelle foto.
mvg,
Eddy
Comment
Comment