Re: Ik word het nooit gewoon...
In het eerste zinnetje kan ik "mezelf" niet terugvinden. Zaken zoals bijvoorbeeld PW zijn stopcontact, Loeky zijn paaskaartje...om er maar een paar te noemen (er zijn er nog hoor)...daar kan ik van genieten.
Zij het door de afwerking er in, zij het door het onderwerp er in. Maak een barslechte foto van een mooie barmeid (
) en nogal veelal zal de dame de doorslag geven. Maak een technisch compleet in orde foto met een paar sokken die in de luchter hangen en...het onderwerp boeit niet....Is maar zoals je het bekijkt. Ik kan genieten van een abstractje (niet van allemaal) maar is ook een item dat niet iedereen aanspreekt.
Nooit van m'n leven vergeet ik de foto die een wereldprijs wegkaapte van het halfnaakte door napalm verbrande meisje in Vietnam (Hij moest het hebben van de inhoud en terecht...)...Of...plaats hier eens een foto van een bedelaar in het kader van straatfotografie...
Waarmee ik wil zeggen dat voor mij beiden kunnen (dus inhoud die aanspreekt - of foto's waarbij technische perfectie nagestreefd wordt)
Enne...ik blijf bij de originele
Het wolkenspel word me net iets te zwaar in de tweede - en dan gaan we weer de smaak-toer op en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde.
Groetjes
Marc
Oorspronkelijk geplaatst door vedeka
Bekijk bericht
Zij het door de afwerking er in, zij het door het onderwerp er in. Maak een barslechte foto van een mooie barmeid (

Nooit van m'n leven vergeet ik de foto die een wereldprijs wegkaapte van het halfnaakte door napalm verbrande meisje in Vietnam (Hij moest het hebben van de inhoud en terecht...)...Of...plaats hier eens een foto van een bedelaar in het kader van straatfotografie...
Waarmee ik wil zeggen dat voor mij beiden kunnen (dus inhoud die aanspreekt - of foto's waarbij technische perfectie nagestreefd wordt)
Enne...ik blijf bij de originele

Groetjes
Marc
Comment