Ik begrijp wat je bedoelt Bouk. Maar...de meeuw was er, en wel degelijk op deze manier...dus niets aan gewijzigd.
Trouwens voor de niet zo aandachtige kijkers...(is moeilijk te zien op dit formaat) had de meeuw nog prooi in de bek...en zit er tussen meeuw en boot nog een boot die verdwijnt in de mist.
Neen Jessey...daar begint "Den Helder..."
Groetjes
Marc
Last edited by Brombeer; 30 maart 2013, 09:00.
Reden: Stukje toegevoegd.
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Voor mijn smaak veeeeeel te grijs.
Bestandsgrootte maar iets meer dan 70 Kb.
Dat laatste zal wel een vergissing zijn.
Neen Plaatwerker die 70 kb zijn geen vergissing (heb nog kleinere) maar zoals eerder gemeld heeft dit te maken met de gebruikte software. Mocht je natuurlijk artefarcten (pixxelvorming/banding...) zien zou ik je volmondig bijtreden. Als ik op één scherm deze foto twee maal open met respectievelijk 287 Kb en de huidige 70 Kb is er geen verschil waarneembaar.
Maar...niet twijfelend aan je capaciteiten...nodig ik je uit om jouw visie/versie er bij te plaatsen.
Dan pas zal ik zien of ik je kan bijtreden Of we verzanden in smaak...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Is inderdaad ook mooi Plaatwerker. Kan niet zeggen dat onze smaak zoveel verschilt. Evenwel...was het niet zo donker en door de mist was er ook dat contrast niet. Nog even aan toevoegen misschien: de foto is gemaakt om 08.15 uur in de maand mei.
Wat betreft die pixxelvorming...kan ik je daar in bijtreden dat een bewerking op 70 Kb dit niet kan verbeteren. Maar daar kijken we doorheen.
Hartstikke bedankt om je visie te delen en "ik" schiet ze alvast niet af.
Comment