Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als de wolken de zee raken...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Als de wolken de zee raken...

Mooie plaat, en voor de comments volg ik ....bouk ....

Comment

Ja Marc, wat een uitleg... je zou voor minder naar de psychiater gaan. Met deze reactie wil ik je wel meedelen dat ik de zwartwit (je zwartwit link) een knaller van een foto vind Natuurlijk op mijn bescheiden schermpje bekeken en met mijn beperking aan IQ
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt Vince en Raymond !
        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Ja Marc, wat een uitleg... je zou voor minder naar de psychiater gaan. Met deze reactie wil ik je wel meedelen dat ik de zwartwit (je zwartwit link) een knaller van een foto vind Natuurlijk op mijn bescheiden schermpje bekeken en met mijn beperking aan IQ
        Raymond...nooit jezelf naar beneden halen...dat doen anderen wel...(en dat geldt niet speciaal voor BD maar ook in het dagdagelijkse leven) trouwens...wie moet hier iets bewijzen...
        Bedankt dat je m'n z/w'tje leuk vind.

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Prachtig beeld dat ik nog eens graag terug zie op een maandagavond
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Merci Frans...Mooi compliment

Ga ondertussen nog wat verder werken aan m'n potentieel

Groetjes
            Marc

Comment

Een hele mooie zoals hij is. Laat hem maar zoals hij is, en wie weet tot maandag
              (als je pro die pluimstrijkende, stroopsmerende hof bent natuurlijk).
              Groetjes

Comment

Dank je wel Djivan,

Hof is voor mij noch pro noch contra. Ik bekijk het als een teken dat je werk geapprecieerd wordt of op zijn minst aangenaam kijkt.
                Een dergelijk schouderklopje is aangenaam voor wie het krijgt.
                Maar...ben te oud geworden om vellen van beren te verkopen alvorens ze geschoten zijn...Er staat op heel dit forum genoeg werk dat dergelijk pluimpje verdient (en dat hoeft voor mij niet steeds showcase-materiaal te zijn. Dat kan evengoed iemand toekomen die het wat moeilijker heeft maar toch zijn/haar uiterste best doet om zijn/haar werk te verbeteren)...en ze kunnen er niet allemaal in.
                Of ik nu hof haal of niet...ik heb het volste vertrouwen in de mensen die deze selectie doen. Maar...heb deze discussie al ontelbare keren zien passeren in andere onderdelen...en ga er verder het mijne van denken.

Groetjes
                Marc

Comment

Prachtige foto. Leuk met die meeuw er op.
                  Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

Comment

Zonder alle reacties te hebben gecheckt... ik mis toch een beetje kleur in deze.... niettemin een zeer geslaagde foto, denk ik dan
                    Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

Working...
                    X