Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roken op zee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roken op zee

Transport/vervoer

Dank voor de kijk en de schrijf.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Roken op zee

ik vind hem OK, goed zelfs!! ik zou hem graag eens in het groot willen zien, vooral voor de letters op de boot...

Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Nou, speciaal, dat wel, erg centraal en blauw. Persoonlijk zou ik hem minder centraal plaatsen, maar verkeerd vind ik het ook weer niet,. Ik zou de rook een andere kleur gegeven hebben, om de eentonigheid te breken. Maar het is slechts wat ik zou doen he, een must is het niet. Al ben ik nog niet echt zeker dat het beter zou zijn. Het witte trekt al aandacht.

Comment

Zou ook links nog wat croppen om minder centraal effect te bekomen, (kwestie v smaak)
        vind het wel een opvallend en apart beeld!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ik vind het ook een mooi beeld, maar zou hem net als mijn voorganger ook wat croppen links zodat ie minder centraal is.
          Nog zoveel te leren!!
          Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
          Mijn website: http://mooifotografie.com/

Comment

Ik vind het schip zelf véél te fel en onnatuurlijk ik zijn omgeving...
            Ziet er echt niet natuurlijk uit. Een veel subtielere verwerking zou het beter kunnen maken.
            Nikon D700, wat glas en Sony RX100
            BD2424BE
            Klik voor meer!

Comment

Vind het maar een rare bedoening,grts,jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diabolix Bekijk bericht
                Ik vind het schip zelf véél te fel en onnatuurlijk ik zijn omgeving...
                Ziet er echt niet natuurlijk uit. Een veel subtielere verwerking zou het beter kunnen maken.
                de zee en de lucht onnatuurlijk donker, de boot onscherp, de rook te zwart....

Zullen er waarschijnlijk niet veel volgen maar ik vind hem "grote klasse"...en van een totaal andere orde.

Staat trouwens hierboven al : "De gustibus et coloribus non est disputandum."

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  .... "De gustibus et coloribus non est disputandum."
                  gelukkig maar.
                  ------
                  maar vind het ook wat te die kleuren.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Speciaal beeld.
                    De onnatuurlijke kleuren storen me niet en ook niet het centrale beeld, alleen heb ik het moeilijk met de onscherpte van de boot.
                    Alleszins een niet alledaagse met impact en Raymond, de fotograaf heeft altijd gelijk.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

Comment

niet mijn smaak, sorry
                      http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

Comment

Iedereen bedankt voor zijn mening, en gelukkig dat smaken verschillen anders aten we allemaal hetzelfde. Ook genres en stijlen verschillen : weze we daar ook maar gelukkig over !
                        Deze presentatie leent zich niet om het hoofdonderwerp - trouwens enige - uit het midden weg te halen daar links of rechts geen bijkomende informatie aanwezig is en nu het beeld mooi in balans staat.
                        Verscherpen is onmogelijk Eddy want dan wordt ie echt afschuwelijk, zit nu al op de limiet. En zo extreem onnatuurlijk zijn de kleuren ook weer niet hoor, heb ze enkel wat doorgedrukt tot het resultaat er was wat ik beoogde.
                        We doen ons best !
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik zou het 'speciaal' willen noemen, maar niet mijn ding. Blauw te donker, boot te licht (overbelicht ?) en niet scherp.
                          Maar zoals je reeds schreef.....smaken hé .

Ps En wat diene "gustibus et coloribus".....niet iedereen heeft latijnse gedaan hé, of pakt er toch niet mee uit.....
                          Tenzij je natuurlijk een adept van de Antwerpse burgemeester bent..... die kan er ook weg mee.....ocharme.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            ...Ps En wat diene "gustibus et coloribus".....niet iedereen heeft latijnse gedaan hé, of pakt er toch niet mee uit.....
                            Tenzij je natuurlijk een adept van de Antwerpse burgemeester bent..... die kan er ook weg mee.....ocharme.

Groetjes
                            Je leest het hé Tom...niet meer doen hoor, men zou je wel eens kunnen associëren met...

Groetjes
                            Marc
                            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                              Je leest het hé Tom...niet meer doen hoor, men zou je wel eens kunnen associëren met...

Groetjes
                              Marc
                              Van mij mag iedereen doen en laten wat hij/zij wil, maar dit zal er me zeker niet van weerhouden altijd van mijn mening neer te pennen .
                              Iedereen heeft zijn principes, ik de mijne, een ander de zijne of de hare.
                              Dat van mijn mening, en mijn principes, dat zullen de meesten hier reeds weten .
                              En dat ik daardoor niet allemans "vriend" ben kan mij geen mallemoer schelen .
                              Groetjes
                              Last edited by Guest17; 11 maart 2013, 10:58.

Comment

Working...
                              X