Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nou, speciaal, dat wel, erg centraal en blauw. Persoonlijk zou ik hem minder centraal plaatsen, maar verkeerd vind ik het ook weer niet,. Ik zou de rook een andere kleur gegeven hebben, om de eentonigheid te breken. Maar het is slechts wat ik zou doen he, een must is het niet. Al ben ik nog niet echt zeker dat het beter zou zijn. Het witte trekt al aandacht.
Ik vind het schip zelf véél te fel en onnatuurlijk ik zijn omgeving...
Ziet er echt niet natuurlijk uit. Een veel subtielere verwerking zou het beter kunnen maken.
Nikon D700, wat glas en Sony RX100
BD2424BE Klik voor meer!
Ik vind het schip zelf véél te fel en onnatuurlijk ik zijn omgeving...
Ziet er echt niet natuurlijk uit. Een veel subtielere verwerking zou het beter kunnen maken.
de zee en de lucht onnatuurlijk donker, de boot onscherp, de rook te zwart....
Zullen er waarschijnlijk niet veel volgen maar ik vind hem "grote klasse"...en van een totaal andere orde.
Staat trouwens hierboven al : "De gustibus et coloribus non est disputandum."
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Speciaal beeld.
De onnatuurlijke kleuren storen me niet en ook niet het centrale beeld, alleen heb ik het moeilijk met de onscherpte van de boot.
Alleszins een niet alledaagse met impact en Raymond, de fotograaf heeft altijd gelijk.
mvg,
Eddy
Iedereen bedankt voor zijn mening, en gelukkig dat smaken verschillen anders aten we allemaal hetzelfde. Ook genres en stijlen verschillen : weze we daar ook maar gelukkig over !
Deze presentatie leent zich niet om het hoofdonderwerp - trouwens enige - uit het midden weg te halen daar links of rechts geen bijkomende informatie aanwezig is en nu het beeld mooi in balans staat.
Verscherpen is onmogelijk Eddy want dan wordt ie echt afschuwelijk, zit nu al op de limiet. En zo extreem onnatuurlijk zijn de kleuren ook weer niet hoor, heb ze enkel wat doorgedrukt tot het resultaat er was wat ik beoogde.
We doen ons best !
Ik zou het 'speciaal' willen noemen, maar niet mijn ding. Blauw te donker, boot te licht (overbelicht ?) en niet scherp.
Maar zoals je reeds schreef.....smaken hé .
Ps En wat diene "gustibus et coloribus".....niet iedereen heeft latijnse gedaan hé, of pakt er toch niet mee uit.....
Tenzij je natuurlijk een adept van de Antwerpse burgemeester bent..... die kan er ook weg mee.....ocharme.
...Ps En wat diene "gustibus et coloribus".....niet iedereen heeft latijnse gedaan hé, of pakt er toch niet mee uit.....
Tenzij je natuurlijk een adept van de Antwerpse burgemeester bent..... die kan er ook weg mee.....ocharme.
Groetjes
Je leest het hé Tom...niet meer doen hoor, men zou je wel eens kunnen associëren met...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Je leest het hé Tom...niet meer doen hoor, men zou je wel eens kunnen associëren met...
Groetjes
Marc
Van mij mag iedereen doen en laten wat hij/zij wil, maar dit zal er me zeker niet van weerhouden altijd van mijn mening neer te pennen .
Iedereen heeft zijn principes, ik de mijne, een ander de zijne of de hare.
Dat van mijn mening, en mijn principes, dat zullen de meesten hier reeds weten .
En dat ik daardoor niet allemans "vriend" ben kan mij geen mallemoer schelen .
Groetjes
Comment