Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Maar toch een mooie foto misschien de paal uit de grondtrekken. en hem later weer terugzetten.
De Paal en prikkeldraad die wielen me gelijk in het oog.
Misschien zoiets gewoon de paal er digitaal uitgetrokken
Maar toch een mooie foto misschien de paal uit de grondtrekken. en hem later weer terugzetten.
De Paal en prikkeldraad die wielen me gelijk in het oog.
Misschien zoiets gewoon de paal er digitaal uitgetrokken
Paal uittrekken was niet echt een optie, maar de digitale variant van je staat me wel aan.
Zal mijn beperkte PS kennis eens erop loslaten en het proberen te evenaren. Update volgt als het mij lukt.
Staat er goed op, model poseert ook goed .
Maar geef mij toch maar de bewerkte versie van jessey.
Ook zie ik liever dergelijke foto's met een iets kleiner diafragma zodat de hond er dan volledig scherp op stond.
Met die 2.8 hebt je een tamelijke beperkte DOF, wat ik ook niet graag zie bij portretfoto's, maar voor alles zijn voor- en tegenstanders hé, sommigen vinden dit net mooi.
Groetjes
Toffe hond toffe foto en als ik mag kiezen inderdaad de versie van Jessey
Ik vind de foto zeker de moeite waard om die paal stiekem digitaal te ontwortelen en het prikkeldraad te verwijderen want Esco komt nu beter tot zijn recht.
Hoed af voor Jessey, mooi gedaan die update! Ik zat het ook al te denken toen ik de foto zag.
Ik zou het eens proberen, je beestje is het waard. Mooie foto, mooier zonder paal.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment